מנהל אגף התרבות בן ריפתין ומנהל משאבי כוח אדם אלי לוטן מסיימים את תפקידם בעיריית חיפה. השניים הודיעו לראש העיר כי לא ימשיכו בתפקיד בו החלו בתקופתה של קליש.
1 צפייה בגלריה
קליש
קליש
משבר אחרי משבר. קליש
(צילום: נחום סגל)
בן ריפתין הגיעה כהבטחה גדולה לחזק ולמנף את תחום התרבות לאחר שהפיק באותן עצמאי את פסטיבל so low בעיר התחתית והצליח להביא אלפי צעירים לאירועי מוסיקה בנמל חיפה ואזור קמפוס הנמל.
אלי לוטן נכנס לתפקידו הנוכחי רק באחרונה בעקבות התפטרותו של צפריר רוזן שכיהן כמנהל משאבי אנוש וכסמנכ"ל בפועל של עיריית חיפה.
גורמים בעירייה מתארים כאוס מוחלט. "מי יחליף את לוטן? לא ברור. הוא רק החליף את צפריר לא מזמן שעזב והתפטר. בהחלט תחושות קשות", ציין גורם בעירייה, "לא ברור מה יישאר מהעירייה הזאת. בוודאי לא עוזרת פרשת ברלב והחקירות שנגעה כמעט לכל מחלקה ואגף בעירייה. נזכיר רק שמנכ"ל העירייה אוהד שגב התפטר או פוטר ועזב בטריקת דלת והגשת תביעה. עוד עזבו מנהל אגף הדרכים, יואב דנציגר, מנהל אגף ארגון יוסי כהן, ניר לוי מאגף הפיקוח. אווירה קשה שתקשה על העירייה לתפקד".
בעוד רבים שותפים לאווירה הקשה בעירייה, קליש דווקא מעודדת ומאמינה כי עזיבתו של בן ריפתין, עשויה להועיל לעיר ולעירייה.
קלי ציינה בעניינו של ריפתין: "בן ריפתין הודיע לי על החלטתו לעזוב את תפקידו כמנהל אגף התרבות מתוך תחושה שיוכל לתרום יותר לתחום התרבות בחיפה מחוץ לעירייה מאשר בתוכה. אני מודה לבן על עבודתו ותרומתו לקידום התרבות בעיר, מעריכה את כישרונו הרב ומאחלת לו הרבה הצלחה בהמשך הדרך. אין לי ספק שבן עוד ימשיך ויתרום רבות לתרבות העיר".
קראו גם: >>