בוודאי שמתם לב. אין מספיק חניה בשכונות העיר, עומסי התנועה הולכים והופכים קשוחים יותר בשעות השיא, ובמקום לייצר חניות חדשות או לפתח את התחבורה הציבורית כך שתהיה יעילה, נראים בעיר יותר ויותר פקחים המחלקים דוחות.
3 צפייה בגלריה
סמי עופר
סמי עופר
איפה יחנו בסמי עופר
(צילום: שאטרסטוק)
בשכונות רבות בעיר המצוקה הפכה לשגרה, ומידי יום נאלצים בעלי רכבים להחנות על מדרכות, וכך לחסום מעבר להולכי רגל, לרבות בעלי מוגבלויות עם כיסאות גלגלים, הורים על עגלות תינוק ויחדים שצריכים לרדת לכביש כדי להגיע ליעדם.
אחד האזורים העמוסים ביותר והמורכבים ביותר בהיבט של חניות, הוא אזור האצטדיון העירוני סמי עופר. לצד ההצלחה שלו למשוך עשרות אלפים צופים במשחקים ואירועים גדולים, מגיעים לסביבתו גם אלפי רכבים המתווספים לרכבי תושבי נאות פרס, באי קניון חיפה, מרכז הקונגרסים וקסטרא.

3 צפייה בגלריה
מתחם בדיקות קורונה סמי עופר
מתחם בדיקות קורונה סמי עופר
מצוקת חניה מחריפה בסמי עופר
(צילום: אלעד גרשגורן)

קראו עוד:

מצוקת החניה של אסור סמי עופר צפויה להחריף וזאת לנוכח העובדה כי עיריית חיפה סוגרת את חניון הוט, החניון הממוקם ביציאה המערבית של מנהרות הכרמל.
בעירייה הודיעו כי החניון הענק יושבת החל מתאריך 28 בחודש יולי. עד מתי החניון יושבת? "עד הודעה חדשה", לדברי העירייה, שהודיעה כי הסגירה נובעת מעבודות שיתבצעו במקום.

3 צפייה בגלריה
החלו העבודות בחניון הוט
החלו העבודות בחניון הוט
החלו העבודות בחניון הוט
(צילום: דורון סולומון)

מהודעת עיריית חיפה עולה כי החניון עלול להיסגר באופן קבוע. על פי לשון ההודעה: "אם וכאשר החניון יחזור לפעילות תצא הודעת עדכון נוספת".
עוד הדגישו בעירייה כי בעת משחקים בסמי עופר לא תאושר חניה בחניון בו נוהגים להחנות את רכביהם במשחקים רבים מאוהדי הקבוצות.