בשדרת מוריה וצומת חורב התקיימה (שבת) צעדה ועצרת מחאה נגד ממשלת ישראל בה קראו המפגינים להחזיר את כל החטופים עכשיו וללא עיכובים נוספים.
3 צפייה בגלריה
המחאה בחורב
המחאה בחורב
המחאה בחורב
(צילום: מחאת העם חיפה)
בעצרת נשאו דברים מוביל המחאה בחיפה, ביניהם גלי עשת בזק; דני אלגרט - סגן ניצב בדימוס ואחיו של איציק אלגרט החטוף בעזה; ד״ר הדס שהרבני סיידון - אין בריאות נפש בלי דמוקרטיה; אורן עטיה - קצין במיל׳, הייטקיסט ופעיל להט״ב; עידית נבו - אמא ללוחמים.
דני אלגרט אמר בעצרת: "מאז 7 באוקטובר אני דני אלגרט אח של איציק אלגרט שנחטף מניר עוז. בואו נניף את היד באגרוף כדי לומר לביבי – 'באנו להיאבק בך כדי להחזיר את החטופים'.

3 צפייה בגלריה
דני אלגרט בחורב
דני אלגרט בחורב
דני אלגרט בחורב
(צילום: מחאת העם חיפה)

קראו עוד:

אלגרט המשיך: "ה-7 באוקטובר לא הייתה הפתעה אלא תוצאה של ממשלה מופקרת וחלשה. של ראש ממשלה שבנה את החמאס 15 שנה, שאפשר לחיזבאללה להגיע לגדר ולהתעצם, של ראש ממשלה מושחת עם כתבי אישום. של ראש ממשלה שעשה את העסקה הכי מופקרת במדינת ישראל ומינה את בן גביר לשר לביטחון לאומי. "של ראש ממשלה שחושב שיש לו מדינה ולא מדינה שיש לה ראש ממשלה.
של ראש ממשלה שהפך להיות ״אבי הפצצה הגרעינית של איראן״. של ראש ממשלה שאמר ״החמאס מורתע כמו שלא היה מעולם״. של ראש ממשלה ששיחרר את סינוואר בגלל קמפיין בחירות.
"לא חברים זו לא הייתה הפתעה, זו הייתה הפקרה. ביבי הוא ״מר הפקרה״ שמפקיר כבר עשרה חודשים את החטופים, את הצפון והדרום, את החוסן הלאומי והצבא.
"ביבי לא לקח אחריות ב-7 לאוקטובר ואמר שיתקן ולא תיקן. בורח מאחריות ומטרפד עסקאות, דואג לשלטונו. ביבי מנסה להחזיר לעצמו מנדטים ולא ולהשיב את החטופים".

3 צפייה בגלריה
המחאה בחורב
המחאה בחורב
המחאה בחורב
(צילום: מחאת העם חיפה)

אלגרט ציין עוד: "הצבא והשב"כ התאוששו מאז ה-7.10 ורק הממשלה ממשיכה לעשות טעויות. לא נושמד מאף אויב חיצוני אלא רק מהפקרת החטופים שתהיה התאבדות קולקטיבית. ביבי מנסה לטרפד עסקה מוסכמת שהוא יזם, שביידן והחמאס מסכימים לה. ביבי, הפסק את הלחימה בעזה, חזור לקווי 6 באוקטובר וקח אחריות.
"אחי איציק אלגרט וגיסי אלכס דנציג נחטפו חיים. הם היו במצב טוב אחרי 52 ימים. בינתיים לאלכס אזל הזמן והוא הוכרז 'נרצח' לפני שבועיים. אזל לו הזמן כי הוא הופקר למות על ידי ראש ממשלת ישראל. לגבי איציק אחי, אין לנו שום מידע מה מצבו. צמד המילים האחרונות של איציק אליי בזמן החטיפה היו דני זה הסוף.
"כל אחד רשאי לקבוע לעצמו את הסוף לטרגדיה האיומה הזאת. אבל ברור שאם לא מחזירים את החטופים חיים זה יהיה הסוף של ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית. ביבי אתה היהודי שגרם את הנזק הגדול ביותר למדינת ישראל".