תושבת קרית חיים הגישה לבית משפט השלום בקריות תביעה בגין לשון הרע, על סך 100 אלף שקל נגד בני זוג תושבי קרית ים, לאחר שאלו כינו אותה, בין השאר, "רוסיה מסריחה".
2 צפייה בגלריה
אי
אי
"התובעת חוותה עוגמת נפש עצומה"
(צילום: ShutterStock)

התובעת, בת 28, טיילה בחודש ספטמבר השנה, עם הכלב שלה, ברחוב רוברט סולד בקרית ים. הנתבע היה אותה שעה במרפסת ביתו וצעק לעבר התובעת בקולי קולות: "רוסיה מסריחה צאי מפה, את חולת נפש, צאי מפה". "הנתבע ניסה לגרש את התובעת משטח ציבורי תוך הוצאת דיבתה וניסיון לנדותה מהמרחב הציבורי בשל מוצאה הרוסי", נטען בתביעה, שהוגשה על ידי עו"ד עודד פרץ, אליה צורף סרטון שמתעד את הנתבע קורא לתובעת: "זונה, חולת נפש", וכן כשהוא מאיים עליה, "אני אהרוג אותך".
בשלב מסוים ירדה אשתו של הנתבע לרחוב, צעדה לכיוון התובעת וקראה לעברה "שרמוטה, אני אהרוג אותך, זונה". גם דברים אלו תועדו בידי התובעת לסרטון וידאו שהוגש לבית המשפט. בהמשך התקרבה הנתבעת לעבר התובעת עם קללות ובאגרופים מונפים, תוך שהיא אומרת לה: "מי את בכלל יא בת זונה, מי את בכלל יא שרמוטה אני אשבור לך את הטלפון. אל תצלמי אותי".

2 צפייה בגלריה
כלב
כלב
התובעת הכחישה כי הכלב שלה עשה את צרכיו בגינת הנתבעים
(צילום אילוסטרציה: shutterstock))

לטענת התובעת, שכנים ועוברי אורח היו עדים להוצאת דיבתה בידי הנתבעים. לטענתה, שני הנתבעים אף פרסמו טענות כי התובעת היא זו שתקפה אותם והגישו נגדה תלונת שווא במשטרה. הלכה למעשה הפכו הנתבעים את האמת על פיה, תוך עוות מוחלט של המציאות.

קראו עוד:

"עסקינן בעוולה אזרחית מסוג תקיפה, עסקינן אף בלשון הרע, אשר נעשתה בזדון ובכוונה לפגוע, מטעם כל אחד מהנתבעים ביחד ו/או לחוד. התובעת נפגעה מאוד מפירסומי הדיבה הזדוניים נגדה וחוותה עוגמת נפש עצומה כאב וסבל כתוצאה מתקיפתה, כאבי ראש, בעיות שינה, שריטות וחבורות". לטענת התובעת, היא נאלצה להתפנות לקבלת טיפול רפואי לאחר המקרה.
התובעת פנתה לבני הזוג לפצותה אך אלו השיבו לה כי יש בידיהם עדויות של שכנים שכלב התובעת עשה את צרכיו בגינת בניין הנתבעים, והתובעת היא זו שתקפה, קיללה והשמיצה את הנתבעים. התובעת שלחה מכתב תשובה בו הכחישה כי הכלב שלה עשה את צרכיו בגינת הנתבעים וכן צירפה סרטונים שהעידו על מה שקרה.