רשת הקמעונאות קרפור (Carrefour) פתחה אמש (שלישי) 50 סניפים ברחבי הארץ ותקעה יתד במפת הרשתות הגדולות בישראל לצד שופרסל ורמי לוי. בחיפה נפתחו רק שני סניפים במרכז דני'ס ברמת אלון וברחוב אורי צבי גרינברג ברמת בגין.

3 צפייה בגלריה
רשת קרפור
רשת קרפור
רשת קרפור
(צילום: shutterstock)

הרשת החליטה כי בשלב זה כמעט שלא ייפתחו סניפים באזור הצפון: בקריות אין ולו סניף אחד של הרשת החדשה, בגליל המערבי הסניף היחיד הוא במעלות תרשיחא, כאשר בערים המרכזיות באזור - כרמיאל, עכו ונהריה לא נפתחו סניפים. לשם השוואה: בהרצליה, עיר של 107 אלף תושבים, פתחה הרשת לא פחות מארבעה סניפים. למעשה מאור עקיבא צפונה, אזור שמאכלס ביותר ממיליון תושבים, נפתחו שלושה סניפים בלבד, שניים בחיפה, ברמת אלון וברמת בגין, וסניף במעלות תרשיחא.
ראש העיר קרית ים, דוד אבן צור, אשר עומד גם בראש אשכול רשויות המפרץ המאגד 17 רשויות באזור מפרץ חיפה: "הפוטנציאל של המפרץ בכלל ושל קרית ים בפרט למשיכת משקיעים הינו גבוה.

3 צפייה בגלריה
דוד אבן צור
דוד אבן צור
"הפוטנציאל של המפרץ למשיכת משקיעים הינו גבוה". דוד אבן צור
(צילום: נחום סגל)

"אני בטוח כי לא יעבור זמן רב ורשתות כמו קרפור ואחרות ירחיבו את פעילותן לאזור. אני מזמין את ראשי החברות לסיור באזור המפרץ, כגון המסחרי החדש בקרית ים, אשר ישתרע על שטח של כ-40 דונם ויכיל מסעדות, בתי קפה, רשתות מסחר ועוד".
בהודעה שפרסמה הרשת לקראת השקת 50 הסניפים החדשים, שחלקם היו בעבר סניפי יינות ביתן ועברו הסבה, נאמר כי הסניפים ייפתחו בשלושה פורמטים: Carrefour City (החנויות השכונתיות), Carrefour Market ו-Carrefour Hyper (חנויות הדיסקאונט). זה אומר שהמחירים בחנויות קרפור יהיו שונים כפי שזה קורה ביתר הרשתות.

3 צפייה בגלריה
רשת קרפור
רשת קרפור
רשת קרפור
(צילום: שאטרסטוק, Anatolii Gorbunov)
בחנויות הרשת יימכרו יותר מ-1,000 מוצרים שמיוצרים במסגרת המותג הפרטי של Carrefour או כאלה שמיובאים על ידה. בין המוצרים יהיו לא רק מוצרי מזון – שחלקם כבר הושקו בישראל (דגני בוקר, תחליפי חלב, שוקולדים ועוד), אלא גם מוצרי היגיינה לנשים, מוצרי טואלטיקה וניקיון, סכיני גילוח ועוד.

קראו עוד:

רשת Carrefour מגיעה ארצה באמצעות קבוצת אלקטרה מוצרי צריכה, שהיא גם הבעלים של יינות ביתן ומגה. התחרות לרשתות השיווק הגדולות, תגיע גם באמצעות הקמת מועדון לקוחות. השבוע הודיעה רשות התחרות כי היא מאשרת לקבוצת אלקטרה להקים מועדון לקוחות לרשתות הקבוצה בשיתוף חברת כאל ו-BIT.
מרשת קרפור נמסר: "בהמשך נרחיב את המיקומים ונגיע לכל רחבי הארץ".
פורסם לראשונה: 08:58, 10.05.23