חברות Google ו- HiCenter החלו לפעול יחד לקידום סטרטאפים והזדמנויות עסקיות בעיר חיפה.
3 צפייה בגלריה
שילוב כוחות. נציגי היי סנטר וגוגל
שילוב כוחות. נציגי היי סנטר וגוגל
ליאור חנוכה, מנכ"ל היי סנטר, אלי שקולניק וינינה לקס, Google Cloud
(צילום: פרטי)
במסגרת שיתוף הפעולה בין החברות, נערך (שלישי) בחיפה אירוע חדשנות ראשון מסוגו של Google cloud ו-HiCenter לקידום האקוסיסטם היזמי טכנולוגי בחיפה.
לאירוע, שצפוי להיות חלק מסדרת מפגשים, הגיעו עשרות חברות סטרטאפ מקומיות לשמוע על הזדמנויות עסקיות ואפשרויות חיבור עם תוכניות Google cloud ליזמים, בין השאר דרך marketplace, חיבור ל- Gen AI ועוד.
HiCenter, חממה לחברות הזנק, השקיעה ב- 4 שנים האחרונות בלמעלה מ-90 חברות סטרטאפ בעיר חיפה, אשר יחד גייסו בתקופה זו, למעלה מ-150 מיליון דולר.
ההתמחות של HiCenter בפיתוח אקוסיסטם, מדגישים בחברה, חולשת על 3 פעילויות מרכזיות: IN-VENTech, המרכז הלאומי לכלכלה כחולה ומועדון המשקיעים Hifund.

3 צפייה בגלריה
אירוע ראשון בסדרת מפגשים
אירוע ראשון בסדרת מפגשים
אירוע ראשון בסדרת מפגשים
(צילום: פרטי)

קראו עוד:

ליאור חנוכה, מנכ"ל HiCenter: "שיתוף הפעולה עם Google משקף את ההצלחה הרבה של פעילות המרכז, אשר ביסס בשנים האחרונות כר פורה לצמיחה של סטרטאפים והזדמנויות עסקיות בעיר חיפה. ענקית טכנולוגית כמו Google, מבינה את הפוטנציאל העסקי האדיר שיש בעיר חיפה ואפשרויות המינוף האינסופיות".
בין הסטרטאפים של HiCenter שלקחו חלק באירוע:
Endocure - אנדוקיור מפתחת מערכת אולטרסאונד רובוטית מבוססת בינה מלאכותית לאבחון וניהול מחלת אנדומטריוזיס, בהובלת ד"ר הדס זיסו, מייסדת ומנכ"לית. הפתרון החדשני של אנדוקיור מאפשר איתור, מיפוי, קביעת הדרגה של נגעי אנדומטריוזיס וטיפול מותאם אישית לחולה.
Reborn Medical - ריבורן מפתחת סורק מוחי נייד ובטוח מבוסס אולטרסאונד אשר יבצע סריקה וניטור של המוח בתוך מספר דקות. בעזרת הסורק, הרופא יוכל לאבחן ולנטר שלל בעיות נוירולוגיות ונזקים מוחיים בכל זמן ובכל מקום.
GoSmart - גו סמארט הינה סטארט-אפ בתחום החקלאות הימית אשר עושה שימוש במודלים של בינה מלאכותית לטובת שיפור האופרציה, היעילות ומודלי הרווח בתחום גידולי הדגים.

3 צפייה בגלריה
ליאור חנוכה
ליאור חנוכה
מנכ"ל הי סנטר ליאור חנוכה
(צילום: מיכה בריקמן)

FVMAT - FVMat היא חברה המפתחת פלטפורמה לאופטימיזציה וסימולציה של מטא חומרים המאפשרים להנדס את תכונות המוצרים אותם הם מפתחים. החברה מייעלת משמעותית את זמן פיתוח מוצרים באמצעות שימוש בלמידת מכונה ולתכנן מוצרים עם תכונות שלא ניתן להשיג באמצעים קונבנציונליים.
NayamWings - חברת NayamWings פיתחה מפרשים מודרניים לאוניות סוחר המבוססים על עקרונות אווירודינמיים מעולם התעופה. הטכנולוגיה הוכחה על ידי התעשייה האווירית כחוסכת 15-25% מתצרוכת הדלק ומפליטות המזהמים זאת לעומת טכנולוגיות דחף רוח אחרות שחוסכות רק 4-6%. היתרון של החברה טמון בכנף א-סימטרית רב-אלמנטית המאפשרת ביצועים גבוהים בכל כיוון של רוח.