אחות בבית החולים בני ציון בחיפה נעצרה (שלישי) לאחר שפרסמה על פי החשד פוסט ברשתות החברתיות בו היא מביעה תמיכה בארגון טרור.
2 צפייה בגלריה
עצורה
עצורה
אחות עצורה
(צילום המחשה: shutterstock)
במשטרה ציינו כי אתמול (שני) התקבלה תלונה על פוסט הזדהות ותמיכה בארגון טרור ברשתות החברתיות. הפוסט התייחס על פי החשד לאירועי הטבח ופעולת חמאס, ובין נכתב באותו הפוסט: "זה יותר ממה שהיינו יכולים לצפות לו. זה מביא שמחה".
במשטרה מיהרו לאתר את מפרסמת הפוסט, תושבת העיר חיפה בת 55 העובדת כאחות בבית החולים בחיפה. שוטרי תחנת חיפה ביצעו את מעצרה של החשודה וזו הובאה להמשך חקירה בחשד להסתה, תמיכה והזדהות עם ארגון טרור.

2 צפייה בגלריה
בית חולים בני ציון
בית חולים בני ציון
ההנלה מגנה. בית חולים בני ציון
(צילום: י.א)

הנהלת המרכז הרפואי בני ציון בחיפה: "הנהלת המרכז הרפואי בני ציון מביעה זעזוע ורואה בחומרה רבה את הדברים המיוחסים לאחות באחת ממחלקות ביה"ח ומגנה בתוקף את דבריה. הנהלת המרכז הרפואי תנקוט בכל הצעדים המשמעתיים הנדרשים נגדה בתיאום עם הגורמים הרלוונטיים בעיריית חיפה ומשרד הבריאות.עד לביצוע שימוע לבחינת הפסקת העסקתה בבית החולים כנדרש על פי חוק".
קראו עוד:

פעולה זו של המשטרה היא חלק משורת מעצרים שבוצעו נגד מפרסמי תמיכה באוייב וארגוני הטרור במהלך המלחמה. מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל תמשיך לפעול לאיתור וטיפול במסיתים לאלימות ומעשי טרור, ובאלו המשבחים מעשים אלו במרחבי הרשת וברחוב ובפרט בזמן מלחמה".