בשדולת הגמלאים מבטיחים להיות הפתעת הבחירות המקומיות בחיפה. בשדולה בונים על העובדה כי חיפה היא אחת הערים המבוגרות בישראל, ובה מתגוררים למעלה מ-50 אלף גמלאים. כעת עשויים בשדולה לקבל קולות גם מבני ובנות הדור הצעיר.
2 צפייה בגלריה
צעירים למען גמלאים
צעירים למען גמלאים
צעירים למען גמלאים
(צילום: פרטי)


"אנו זוכים לתמיכה עצומה בקרב צעירים", אומר חבר סיעת שדולת הגמלאים פיני וגמן, "הסיבות מגוונות. צעירים רבים מודאגים מאיכות חייהם של הוריהם וסביהם. הם רואים כיצד רבים מהם מתמודדים עם קשיים כלכליים, בריאותיים וחברתיים. הם מבינים שרק ייצוג חזק של הגמלאים במועצת העיר יוכל להביא לשינוי אמיתי ולשיפור רווחתם".

2 צפייה בגלריה
רוצים את שמגיע לנו. חברי שדולת הגמלאים
רוצים את שמגיע לנו. חברי שדולת הגמלאים
בונים עיר לכל גיל. חברי שדולת הגמלאים
(צילום: שלמה שוהם)

קראו עוד:

ישראל סביון, ראש סיעת שדולת הגמלאים למועצת העיר: "מדובר בעתיד של כולנו. צעירים רבים רואים בשדולת הגמלאים לא רק ארגון המגן על זכויות הגיל השלישי. אלא גם גורם שפועל למען עתיד טוב יותר לכולם. הצעירים מרגישים אחריות כלפי הסבים והסבתות, כשהם יודעים שיש ארגון כמו שדולת הגמלאים שדואג ומקדם נושאים לרווחת האזרחים הוותיקים, הם מרגישים שזו התרומה הקטנה שלהם עבור הסבא והסבתא שלהם, ולכן חשוב להם להצביע לשדולת הגמלאים למועצת העיר".
אלי לנדאו, חבר מועצת העיר מטעם שדולת הגמלאים מדגיש כי השדולה פועלת למען הגברת הביטחון האישי של תושבי חיפה בכלל של בני הדור השלישי בפרט. "אנו דורשים מהמשטרה הגברת נוכחות שוטרים, תוספת תאורה בקומות חשוכים, רישות העיר במצלמות. הצעירים נרתמים כי הם מבינים כי כל הצעדים האלו יסייעו לשמור טוב יותר על הסבא והסבתא שלהם. אנו בונים עיר לכל גיל".