חודשים ספורים אחרי התפטרותו של מנכ"ל העירייה אוהד שגב, סגנו, סמנכ"ל עיריית חיפה וראש אגף משאבי אנוש צפריר רוזן הודיע לקליש (שלישי) על התפטרותו.
3 צפייה בגלריה
צפריר רוזן
צפריר רוזן
צפריר רוזן
(צילום: נחום סגל)
באופוזיציה מביעים חשש מהמשך תפקוד העירייה ללא בכירים רבים שעזבו אותה בחודשים האחרונים, ביניהם המנכ"ל אוהד שגב, ראש אגף הפיקוח על הבניה ניר לוי, מנהל אגך דרכים יואב דנציגר ורבים אחרים.
חבר מועצת העיר קיריל קארטניק: "האמת שאני ממש לא מופתע. מדובר באיש רציני ומקצועי, שבא לעבוד אך כמו אחרים – לא ניתנה לו האפשרות. המינוי הוא מינוי של ראש העיר, וכבר מתחילת כהונתה אנו עדים לכישלון הניהולי שלה, מביאה אנשים ולא נותנת להם לפעול, זה מתבטא בגל העצום של העוזבים, וזה עוד לפני שהתחלנו לדבר על העובדים בעירייה שמפחדים לפעול בשל אופן ההתנהלות של ראש העיר והסובבים אותה".
3 צפייה בגלריה
צפריר רוזן ואוהד שגב
צפריר רוזן ואוהד שגב
התפטרו. צפריר רוזן ואוהד שגב
(צילום: נחום סגל)
3 צפייה בגלריה
קיריל קארטניק
קיריל קארטניק
לא מופתע. קיריל קארטניק
(מיכה בריקמן)
קראו גם: >>
קארטניק מציינים כי כעת מבקשת קלי שלמנות מנכ"ל ללא ניסיון ניהול. קארטניק: "העירייה הזו משותקת, מי שבפועל חותמת על הכל היום בשם ראש העיר ומנכ"ל העירייה היא גלי סגל, מנהלת לשכת ראש העיר. ההחלטות שמתקבלות הן על בסיס אינטרסים אישיים, ולראיה הכל מתפרק, אין שום פעילות שמנוהלת על ידי העירייה היום שמתפקדת. בבחירות הבאות נצטרך לדאוג לפעול כדי לשנות ולתקן את העוול שנעשה פה לתושבי חיפה".