בשל המתיחות בדרום, תושבים באזור ביקשו להרחיק את ילדיהם מטווח האזעקות ונפילות הטילים. דניאל ג'רבי בן ה-10 הגיע בסוף השבוע עם משפחתו לתל אביב, וצוות טלוויזיה צילם אותו. בראיון אמר ג'רבי כי הוא חושש מנפילות טילים והוסיף כי הוא מאחל הצלחה לקבוצתו מכבי חיפה. "יאללה מכבי חיפה", אמר ג'רבי הצעיר בראיון.
2 צפייה בגלריה
דניאל ג'רבי במשחק
דניאל ג'רבי במשחק
דניאל ג'רבי ואביו עמי במשחק של מכבי
(צילום: פרטי)
2 צפייה בגלריה
דניאל ג'רבי בדרך לשדה התעופה
דניאל ג'רבי בדרך לשדה התעופה
דניאל ג'רבי בדרך לשדה התעופה
(צילום: פרטי)
קראו גם: >>
להצטרפות לקבוצת העדכונים של mynet חיפה >>> https://bit.ly/3yWpXrY
את הראיון ראו גם אנשי מכבי חיפה, וזמן קצר אחרי שידור הראיון, פנו נציגי הקבוצה לאביו של דניאל, עמי ג'רבי, והציעו לו להצטרף עם בנו לנסיעה לקפריסין למשחק הגומלין של הקבוצה מול קבוצת לימסול שייערך ביום שלישי.
עמי ג'רבי, דמות מוכרת באשקלון, ושחקן כדורגל לשעבר בהפועל אשקלון, נענה להזמנה המרגשת, והשניים יטוסו הערב (ראשון) יחד עם קבוצת מכבי חיפה לחופשה בלתי נשכחת.
דניאל ג'רבי: "אני אוהד שרוף של מכבי חיפה ויצא לי בראיון 'יאללה מכבי'. זה מרגש מאד לטוס עם השחקנים". דניאל ואביו מקווים כי עם חזרתם ארצה ביום רביעי, השקט יחזור לדרום והם יוכלו לחזור לביתם.
במסגרת הנסיעה לקפריסין, ייהנו דניאל ואביו, מעבר לנסיעה עם שחקני הקבוצה, משהות בבית המלון בו שוהים השחקנים, להשתתפות באירועי הקבוצה במלון, שייט בסירת קאטמרן, ארוחות ערב בטברנה ועוד. "זה חלום עבורנו", אמרו האב והבן.
פורסם לראשונה: 12:23, 07.08.22