מאז יום שבת מצאה עצמה משפחת אברמוב, יחד עם משפחות רבות אחרות בישראל, בגיהנום עלי אדמות. הבן לאור אברמוב שהשתתף בפסטיבל המוזיקה הגדול בדרום, נעדר והוריו דוד ומיכל לא ידעו האם הוא בין החטופים לעזה, או אולי מסתתר וטרם נמצא.
2 צפייה בגלריה
דוד והבן לאור ז"ל
דוד והבן לאור ז"ל
דוד (דרוויש) אברמוב והבן לאור ז"ל
(צילום: פרטי)
הבוקר (חמישי) הגיעה הבשורה הקשה מכל להורים. לאור נמצא ללא רוח חיים והוכרז כנפטר. האב דוד כתב בעמוד הפייסבוק שלו ובישר למשפחה והחברים הרבים על אובדן הבן.
וכך כתב: "לאור אברמוב ❤️ הבן שלי, הבכור שלי, הנסיך שלי, היפה שלי, החבר שלי, הנאמן שלי, המורה שלי, המנהיג שלי, המוכשר שלי, היצירתי שלי, הסקרן שלי, הדעתן שלי, העקשן שלי, המוזיקאי שלי, הבשלן שלי, הביישן שלי, המנומס שלי, המצחיק שלי, הענק המתוק שלי, הלך לעולמו. אלפי לבבות יזכרו אותך לתמיד".
במהלך שלושת הימים האחרונים מאז יום שבת התגייסו רבים לסייע למשפחה לקבל מידע על לאור שנעדר. דוד, המוכר יותר כ-Dj דרוויש, ממייסדי סצנת המוסיקה האלקטרונית בישראל, פרסם את תמונות של לאור במיגונית בה נראה בפעם האחרונה בטרם נעלם.

2 צפייה בגלריה
(מימין) תמונתו האחרונה של לאור במיגונית בדרום
(מימין) תמונתו האחרונה של לאור במיגונית בדרום
(מימין) תמונתו האחרונה של לאור במיגונית בדרום
(צילום: פרטי)

קראו עוד:

דוד ומיכל הספיקו להתראיין ברשת CNN ולספר על היעלמות הבן. "לא הצלחנו למצוא גורם שיספר לנו מה קורה. לאור בן 20. איתו נעלמו רבים אחרים. נתנו דגימות DNA. יש הרבה מידע המגיע ממקורות לא רשמיים. התקשרנו ושלחנו הודעות ותמונות ברשתות ושאלנו כל מי שמכירים האם יודעים מה קרה לו. ניסינו להתקשר עם הורים אחרים. אנחנו לא יודעים כלום. אנא מצאו את הילדים שלנו. ניסינו למצוא אותו במחלקות בתי החולים. זה קשה. לאור הוא נשמה אדירה. יש לו חיוך מדהים. ענק עדין. הוא אוהב להיות עם חבריו בטבע. הם רק יצאו ליהנות ודווקא במקום השמח הזה קרה הדבר הנורא מכל".
הבוקר (חמישי) התבשרו ההורים על מציאת לאור ז"ל. יהיה זכרו ברוך.
בחודש הבא תוכנן פסטיבל מהגדולים בישראל, שמתקיים מידי שנה בדרום, פסטיבל שמנהל אביו של לאור ז"ל, דוד דרוויש אברמוב. כמו בפסטיבל נובה, גם לפסטיבל זה מגיעים אלפים המחכים לאירוע שנה שלמה. "ההתרגשות התחלפה בכאב בלתי נתפס על רציחתו של הבן של דרוויש", אומרים בסצנת הטראנס בישראל, "אנו מחבקים וכואבים יחד עם דרוויש את אובדן הבן. משפחת אברמוב, אנחנו אתכם".