עמותת "מפרקים צעירים" תקיים חגיגת פורים לכל הילדים המתמודדים עם מחלות ראומטיות של גיל הילדות וזאת לציון יום המודעות העולמי למחלות אלו.
2 צפייה בגלריה
אירוע עמותת מפרקים צעירים
אירוע עמותת מפרקים צעירים
אירוע עמותת מפרקים צעירים
(פרטי)
האירוע יתקיים ביום חמישי 17/3/22, ביס פלאנט בקניון לב המפרץ ויכלול קרנבל פורים, תחרות תחפושות, השקת סרטון מיוחד של ילדי העמותה והקרנת בכורה של סרט קולנוע מבית דיסני.
התמודדות של ילד עם מחלה כרונית היא מאתגרת ומשפיעה על כל תחומי החיים. הכאב ותסמיני המחלה מגבילים אותו בפעילויות שונות ובשגרת החיים ופעמים רבות הוא הופך להיות מטרה ללעג וריחוק מהחברים שלו. כמו כן, מחלה כרונית כרוכה גם בהתמודדות משפחתית לא פשוטה, שמשפיעה על המרקם המשפחתי כולו ובמיוחד על ההורים שנושאים בעיקר הנטל.
2 צפייה בגלריה
אירוע עמותת מפרקים צעירים
אירוע עמותת מפרקים צעירים
אירוע עמותת מפרקים צעירים
(פרטי)
קראו גם: >>
מיכל נודל, מנכ"לית עמותת "מפרקים צעירים": "העמותה, המהווה בית חם לכל הילדים והוריהם המתמודדים עם מחלות מפרקים של גיל הילדות, יזמה את אירוע הפורים, בו הילד מרגיש שהוא זוכה להערכה מצד בני המשפחה שלו ויחד איתם הוא יכול להנות מחוויות כיפיות ביום מיוחד שהוא כולו עבורו. אין ספק, שאירוע כזה יכול לתרום לילדים להרגיש גאים בעצמם ולא להתבייש במחלה שלהם. חברי עמותה המתמודדים עם המחלה, יכולים גם הם להביא את ילדיהם או נכדיהם ולהנות איתם ביום זה. אין ספק, כי חגיגת פורים שנתית היא הזדמנות לגיבוש משפחתי והיא מאפשרת "לשכוח ליום אחד את המחלה".
עמותת מפרקים צעירים מהווה קהילה עוטפת ומכילה לכל מי שמתמודד עם מחלות מפרקים אוטואימוניות ואינפלאמטוריות, כולל מחלות נדירות כאלה. חברים בעמותה הורים לילדים מגיל שנה וחצי (או פחות), מתבגרים, נוער, בוגרים ומבוגרים.
כל החדשות והעדכונים במיינט חדשות חיפה.