ענת פורטנוי, מנהלת בית הספר היסודי "דרור" בקריית אליעזר, מסיימת את תפקידה לאחר שנה בתפקיד. בבית הספר לומדים כ-600 ילדים. במכרז לניהול בית הספר שהוציא משרד החינוך זכה מועמד אחר.
1 צפייה בגלריה
ענת פורטנוי
ענת פורטנוי
ענת פורטנוי
(צילום: משרד החינוך)
נציגי ההורים אומרים כי פורטנוי הובילה לשינוי חיובי בבית הספר, והם מצרים על סיום תפקידה. יו"ר ועד ההורים, קרן אור שחר: "נילחם עד שנקבל בחזרה את המנהלת האהובה שלנו. היא ממש בכתה לי על קו הטלפון כשהודחה מהתפקיד, לאחר שהיא שינתה את בית הספר מהקצה לקצה ברמה חברתית, בנראות של בית הספר. אחרי שנה אחת החליטו שמדיחים אותה, ואנחנו רואים את זה בצער גדול מאוד. אני כבר הולכת לפנות למנהל המחוז במשרד החינוך ולראות מה ניתן לעשות".
קראו גם >>>
הורים נוספים ציינו כי פורטנוי הינה מנהלת מוערכת שקידמה את בית הספר. כך ציינו את שיפוץ בית הספר, בניית פינת משחקים, התקנת ספסלי ישיבה, התקנת דשא סינתטי, חידוש חדר מחשבים וחדר קריאה.
להורים הוסבר כי לא מדובר בהדחה, אלא בסיום חוזה שנקבע לשנה בלבד, חוזה שפרטיו היו מוכרים וידועים לפורטנוי. ההורים סירבו לקבל את עמדת משרד החינוך וההסבר על הסכם שנמשך רק לשנה אחת. "אם יש מנהלת טובה שמרוצים ממנה, למה לא לתת לה להמשיך?!", תהו ההורים.
ממשרד החינוך נמסר: "אנו לא עוסקים בתקשורת בסוגיות הקשורות לכוח אדם".
עוד כתבות - חדשות חיפה