לאחר שבית הדין לעבודה החזיר את נושא מועמדותו של עו"ד ביאדסי פאחר לועדת הכשירות, בעקבות דרישת "עמותת עורכי דין לקידום מנהל תקין" בשל עברו השנוי במחלוקת, הודיע פאחר לראש העיר עינת קליש רותם כי הוא מוותר על התפקיד.
1 צפייה בגלריה
פאחר ביאדסי
פאחר ביאדסי
פאחר ביאדסי
(צילום: פרטי)
"אני עושה זאת מתוך אחריות ומתוך ראייה רחבה וריאלית ולא אתן להעניש אותך באופן אישי, בגלל ניסיונות מכוונים לחיסול מועמדותי, בכך שתיוותרי ללא מנכ”ל, בעיר שכבר חמישה חודשים מתנהלת בלי מנכ"ל, בשל הליך מינוי שהפך לטלנובלה טורקית. ברור לי היום, כי התהליך יגרר ואף עשוי שלא להסתיים כלל.
"עוד במהלך הדיון בבית המשפט, הבעתי את הסתייגותי בפני השופט מהחלטתו להחזיר את הדיון לוועדה בשל "היעדר הנמקה" של מאן דהוא, והבהרתי כי המשמעות הינה סחבת של עוד חודשיים לפחות, שמותיר האת העירייה ללא מנכ”ל, ואת הרכבל, מקום עבודתי, בחוסר וודאות - שיקול שהינו כבד ומכריע עד מאוד עבורי ולהמשך דרכי", כתב.

קראו גם >>>

עוד כתב עו"ד פאחר: "זימון הוועדה, התנהלות פתלתלה של פקידי משרד הפנים אל מול המחלקה המשפטית של העירייה, והתחמקות נציגים מלהשתתף בדיוני הוועדה תחת תואנות אמתלות ותירוצים למיניהם, הפכו את הליך המינוי לפוליטי ורווי אג׳נדות אישיות.
"מקומם כי הליך שגרתי למינוי בכירים, במיוחד במשרת אמון, הפך להליך שהוא נחלת הכלל המאפשר לכל דכפין ל התערב. אני מודה לחברי ועדת הכשירות שלמרות רעשי הרקע תמכו במועמדותי לאחר דיון ארוך בו הוצגו בפניהם מכלול הנתונים".