הבוקר (ראשון) הודיע יו"ר ארגון ועד העובדים בעיריית חיפה אמנון עידו כי הושג ניצחון במאבק בעירייה. עידו התייחס למאבק עליו הכריז ועד העובדים בשבוע שעבר, וזאת לאחר שמספר עובדות במינהל ההנדסה זומנו לשימוע לפני פיטורים. בעירייה טענו כי העובדות לא עשו את המטלות הנדרשות מהן במסגרת עבודתן. מנגד טענו העבודות באמצעות ועד העובדים כי בכיר במינהל ההנדסה התעמר בהן, ולאחר שהתלוננו עליו, זומנו לשימוע אצל מנכ"ל העירייה, לא נבדקו טענותיהן, ובעירייה רוצים לפטר אותם ללא כל סיבה מוצדקת.
2 צפייה בגלריה
שגב. מלבה את הלהבות
שגב. מלבה את הלהבות
שגב. מלבה את הלהבות
(נחום סגל)
בוועד העובדים ציינו הבוקר (ראשון) בהודעה שהוציא ארגון העובדים כי השימועים למעשה בוטלו. וזו לשון ההודעה: "וועד עובדי עיריית חיפה מברך על ביטול השימועים על ידי הנהלת עיריית חיפה וזאת בעקבות מחאת העובדים הצודקת".
בוועד הוסיפו כי יקפיאו את צעדי המחאה עד לפגישה שנקבעה ושתיערך בזמן הקרוב עם גיל בר טל. יחד עם זאת, ציינו בוועד,כי תידרש חקירת התלונות מצד העובדות על ידי הגורמים הרלוונטיים ואין כוונה לסגת מדרישה זו.
2 צפייה בגלריה
הפגנה בעירייה
הפגנה בעירייה
מחאת ועד העובדים בשבוע שעבר
(פרטי)
קראו גם: >>>
"אנו נעשה הכל כדי לאפשר לעובדי ובעיקר עובדות העירייה סביבת עבודה תומכת ומוגנת", ציינו בוועד העובדים.
בעקבות פניית "מיינט חיפה" לעיריית חיפה, נמסרה ההודעה הבאה מטעם מנכ"ל העירייה אוהד שגב: "בניגוד לכותרות המוטעות שיצאו, השימועים לעובדות במינהל ההנדסה לא בוטלו. מנכ"ל העירייה נענה לבקשתו של יו"ר הסתדרות המעו"ף להקפיא את השימועים עד שתיערך פגישה בין השניים, במהלך השבוע. הניסיון לצייר את העובדה הזו כ"ניצחון" של הוועד מוכיח פעם נוספת את התנהלותו התמוהה של יו"ר ועד העובדים".
מנכ"ל העירייה הדגיש "לא ניצחון ולא קופסת נעליים".