"רק ביקשתי ממנו בעדינות להנמיך את המוסיקה בשל כניסת השבת. בתגובה קיבלתי אגרופים בפנים ונזקקתי לטיפול רפואי. עד היום לא התאוששתי מהאירוע ועדיין מרגיש פחד ואיום על חיי. אני מבקש שהמשטרה תיקח את האירוע ברצינות ותעמיד את החשוד לדין". אמר השבוע ישראל, תושב שכונת הדר בחיפה, שהתלונן נגד שכנו בטענה שתקף אותו.
2 צפייה בגלריה
תקף ללא סיבה
תקף ללא סיבה
תקף ללא סיבה
(צילום: שאטרסטוק)
ישראל, 23, אברך חרדי, עבר לפני כשלושה חודשים להתגורר בבניין מגורים בחיפה ולטענתו לא ציפה לקבלת פנים כזו שעבר. המקרה אירע ביום שישי ה- 13 לחודש, ממש לפני כניסת השבת, "פתאום אני שומע מוזיקה מטורפת מתוך בוקסה שהונחה על חלון דירתו של אחד השכנים, ככל הנראה במטרה להציק. ירדתי אליו ובעדינות ביקשתי ממנו להנמיך את המוזיקה בשל כניסת השבת". הוא מתאר את תחילת האירוע.
לטענתו, בתגובה לכך, השכן תקף אותו באגרופים וגרם לו לחבלות באף ושבירת משקפיו. "הייתי מטושטש לחלוטין. התרסקו לי המשקפיים, הוא רץ לתוך הדירה והביא חפץ גדול ונאלצתי לברוח מחשש על חיי. שמעתי את אשתו צועקת לי 'תזמין משטרה'. רצתי במדרגות, חזרתי הביתה וניגבתי את הדם שירד ממני. זה היה בכניסת השבת ולא הזמנתי משטרה כי הייתי בספק אם זה פיקוח נפש".
כתוצאה מהאירוע ישראל נזקק לטיפול רפואי ובהמשך הגיש תלונה במשטרה שעצרה את החשוד בגין עבירה של תקיפה הגורמת חבלה. החשוד, בשנות החמישים לחייו, הובא בפני בית משפט השלום בחיפה עם בקשה להארכת מעצרו.

2 צפייה בגלריה
מעצר
מעצר
התוקף נעצר ל-3 ימים ושוחרר
(צילום המחשה: shutterstock)

קראו עוד:

סניגורו עו"ד יאיר נדשי מהסניגוריה הציבורית טען כי החשוד מודה באירוע ואף מתנצל. לדבריו, לטענת החשוד הוא רב עם השכן. "מדובר בחשוד נורמטיבי, אדם לא צעיר שעובד בעבודה מסודרת במחלקת התברואה בעיריית חיפה. צריך להשלים את החקירה כשהחשוד לא נמצא במעצר".
השופט אחסאן חלבי קבע בהחלטתו כי בחומר החקירה מתקיים חשד סביר, הקושר את החשוד למעשים המיוחסים לו והורה על המשך מעצרו ב- 3 ימים. בתום חקירתו החשוד שוחרר לביתו. "המשטרה הוציאה נגד החשוד צו הרחקה ממני למשך 30 יום", אומר ישראל. לדבריו, למרות זאת, עד הרגע הזה הוא מרגיש מאויים ומבקש שהמשטרה תמצה את הדין עם החשוד. "יש מצלמות אבטחה בכניסה לבית של החשוד שתיעדו את האירוע והמשטרה יכולה לקחת אותם".
מהמשטרה נמסר בתגובה: "עם קבלת התלונה במשטרה נפתחה חקירה שעניינה סכסוך שכנים מתמשך, במסגרתה בוצעו מגוון פעולות לרבות מעצר החשוד והארכת מעצרו. נמשיך לחקור את המקרה ביסודיות במטרה להגיע לחקר האמת".