ח"כ ובקרוב השר איתמר בן גביר הוביל את מפלגת עוצמה יהודית להישג בבחירות הכלליות, והישג זה צפויות להיות השלכות גם ברמה המקומית. בעוד פחות משנה ייערכו הבחירות למועצות העיר, ובעוצמה יהודית בוחנים אפשרות להריץ רשימות מטעמן בערים שונות.
3 צפייה בגלריה
בן גביר יריץ מועמד למועצה?
בן גביר יריץ מועמד למועצה?
בן גביר יריץ מועמד למועצה?
(צילום: יואב דודקביץ)

נציג עוצמה יהודית בחיפה והקריות הוא עו"ד אוחנה דרור מאיר, תושב קרית שמואל, נשוי ואב לשניים, ובעל משרד עריכת דין. עו"ד אוחנה דרור מאיר מנסה להבהיר מה התוכניות של בן גביר, והאם נראה נציגים של המפלגה במועצות העיר הבאות של חיפה והקריות.
איך הגעת לייצג את את עוצמה יהודית?
"הקשר הראשון שלי עם איתמר בן גביר נוצר כאשר הגעתי לבית המשפט העליון לתמוך בו בדיון הפסילה מלרוץ לכנסת. במסדרון ביהמ"ש, טרם תחילת הדיון, ראיתי ושמעתי את ח"כ אחמד טיבי צועק לאחד שקרא לעברו "עוף מפה" - "אני בעל הבית". ברגע זה הבנתי שהגיע העת להצטרף לזה שנלחם על הבית ולקחת חלק פעיל בעוצמה יהודית.
"כצעד ראשון קיימתי בשכונת מגוריי כנס של עוצמה יהודית, הכנס הראשון באזור חיפה והקריות אליו הגיעו גם איתמר בן גביר ויצחק וסרלאוף. בעקבות הצלחת הכנס בו נכחו כ - 150 איש, הקמתי מטה ואט אט יצאנו מגבולות העיר חיפה גם לאזור הקריות. לשם השוואה, בכנס הבחירות האחרון שעשינו בקרית שמואל לפי לא מעט תושבים שדיווחו לי הגיעו כ - 500 איש".
האם יש סיכוי שתיכנס כח"כ לכנסת?
"הצטרפתי לאיתמר מן הפעם הראשונה שעמד בראש המפלגה וכאשר הייתה פחות פופולרית מהיום. הצטרפתי כי אני מאמין בערכיה של המפלגה, בעומד בראשה ובצדקת הדרך בשמירה על עם ישראל ארץ ישראל ותורת ישראל. זו זכות גדולה עבורי להיכלל בעשירייה הראשונה של מפלגת עוצמה יהודית, מפלגה המורכבת מנבחרים ורכזי ערים אידיאולוגיים, ערכיים ונאמנים. זו תהיה עבורי זכות גדולה עוד יותר לשרת את עם ישראל כח"כ מטעם המפלגה".

3 צפייה בגלריה
דרור אוחנה על רקע מועצת העיר חיפה
דרור אוחנה על רקע מועצת העיר חיפה
עו"ד אוחנה דרור מאיר על רקע מועצת העיר חיפה
(צילום: מיכה בריקמן, שרון צור)

האם נראה רשימה מטעם עוצמה יהודית מתמודדת בבחירות המקומיות בחיפה ובקריות?
"העניין נמצא בחיתוליו ולפי מיטב הבנתי בכוונת המפלגה להקים מטה מיוחד בעניין שיבחן כל עיר לגופה וכן לאיתור נציגים ראויים שירוצו מטעמה בבחירות המוניציפאליות הקרובות".
מי האנשים הפעילים ובעלי התפקידים של עוצמה יהודית בחיפה?
"מן הכלל אל הפרט. במפלגת עוצמה יהודית יש רכזי ערים מצוינים ומסורים שלא תמצא באף מפלגה אחרת, וכמי שבא מהשטח ומאוד מחובר אליו אני אומר זאת מידיעה. הרכזים באזורנו: בקרית מוצקין דורון גרינבג, בקרית שמואל אהרון אביסרור, בקרית אתא אורי בוחניק ובקרית ים מר בני אברקי, לכל רכז יש את מאגר הפעילים שלו".

3 צפייה בגלריה
מההפגנה מול טיקוטין
מההפגנה מול טיקוטין
ההפגנה בפסטיבל בית הגפן
(צילום: דורון סולומון)

מה השינוי שנראה בחיפה והקריות בעקבות ההישג של עוצמה יהודית?
"כבר ביום ראשון האחרון ראינו שינוי גדול מאוד. בעקבות תגובתי בעניין האירוע המקומם אותו הפיק "בית הגפן" במימון ציבורי בו השתתפה לובנא זועבי שהוציאה פוסט תמיכה בפיגוע בהר הבית בו נרצחו שניים מטובי שוטרינו וכמנחה נבחר רמי יונס שקרא לחיילי צה"ל 'נאצים', פנה אליי מנכ"ל ארגון "בצלמו" שי גליק בבקשה לגייס לטובת ההתנגדות לאירוע ח"כ מטעם עוצמה. פניתי לחברי הכנסת אלמוג כהן וצביקה פוגל והם מיד התגייסו לטובת העניין, הוציאו מכתב חריף ממוען לשר התרבות ולראש העיר. במאמץ משותף ארגנו מר שי גליק ואנוכי הפגנה שהתקיימה מחוץ לאולם בו התקיים האירוע אשר התפתחה למפגן כוח עוצמתי בו נכחו חברי הכנסת אלמוג כהן וצביקה פוגל ורכזי עוצמה שהגיעו מקרוב ומרחוק. אציין כי חימם את הלב לראות שגם לא מעט מחברי מועצת העיר חיפה נכחו בהפגנה – נראה כמו תחילתו של שינוי גדול לטובה".
קראו גם: >>
פורסם לראשונה: 16:35, 22.11.22