מערכת יחסים שנמשכה חמש שנים בין מדריכת כושר צפונית לבחור חיפאי הגיעה לסיומה. אך הבחור מסרב להשלים עם הפרידה וממשיך להציק, להטריד ולהפריע, לכאורה, לשגרת חייה של אהובתו לשעבר. בית המשפט בוחן כעת כיצד לסייע למדריכה להשיב את חייה למסלול השגרה.
1 צפייה בגלריה
אישה עצובה
אישה עצובה
נמצאת בעוגמת נפש
(צילום: ShutterStock)
"למעלה משנה אני מנסה לסיים את מערכת היחסים הזאת. בכל פעם מתקבלת הצעה ממנו לחזרה תמורת חופשה/עזרה/כסף", מספרת המדריכה המיואשת, "מתלווה לזה הודעות והגעה למקורבים אלי כגון אחים/ חברים, מתאמנות, דודים. דבר אשר גורם לי לעוגמת נפש רבה".
המדריכה משתייכת לאלפי נשים ברחבי הארץ שמתדפקות בכל יום על דלתות תחנות המשטרה ומבקשות את עזרתה בהרחקת אקסים אובססיביים. מדובר בתופעה ובמכה של ממש. הנשים לא יוצאות מהכלל, וישנן גם מטרידות, אך הרוב המכריע הם גברים שגורמים לאקסיות שלהן שיבוש מלא של שגרת החיים.
"חסמתי אותו בכל דרך אפשרית, אך הוא ממשיך לפנות אלי דרך מייל/שיחות חסומות ללא הפסקה באופן מטריד שמפריע להתנהלות חיי", טענה המדריכה, "לאחר ניסיונות רבים ובקשות מצדי שלא יפנה אלי יותר ולא יתקרב לאזור מגורי, אני נאלצת לפנות בבקשת עזרה להרחיקו ממני".
קראו גם >>>
המדריכה צירפה לתלונה שלה גם צילומי מסך שמעידים על התעלמותו של אהובה לשעבר מהבקשות שלה לשחרר אותה מאחיזתו אך לשווא. "תנסי לחשוב ישר ולא עקום. אמרתי שלא היתה לי שליטה. עשיתי טעות. תלמדי גם לסלוח ותפסיקי לשמוע לאחרים... הייתי באטרף וחוסר שליטה", כותב האקס האובססיבי למדריכה, כך על צילומי המסך, "רק אל תעשי טעות ותרוצי להכיר מישהו אחר... ניסע נטייל בכל מקום וגם בלי שאף אחד ידע... תחשבי טוב טוב לפני שאת עושה טעות... כדאי לך לא לנסות אותי. אני הפעם הולך עד הסוף...".
"מדובר באדם לא צפוי", טוענת המדריכה שממתינה בימים אלה להחלטת בית המשפט על מנת לדעת האם יש סיכוי שחייה יוכלו להתקיים ללא הרדיפה הבלתי פוסקת מהחבר לשעבר.