מצוקת החניה בנאות פרס מגיעה לשיאים חדשים. יותם פפו מתגורר עם הוריו ברחוב זוהר בשכונת נאות פרס חיפה. הרחוב סובל ממצוקת חניה קשה, ודיירי הרחוב נאלצים למצוא לעצמם חניות מאולתרות. יותם פפו הוא נכה צה"ל בעל תו נכה ומדבקה המודבק על שמשת רכבו. להפתעתו פקח עירייה השאיר על הרכב דוח בסך 500 שקלים על חניה בניגוד לחוק.
2 צפייה בגלריה
האב, הבן ודוח החניה
האב, הבן ודוח החניה
האב, הבן ודוח החניה
(צילום: פרטי)

משה פפו, אביו של יותם, המחזיק בתעודת נכות, טוען כי העירייה הגדילה לעשות, ובמקום לפתור את בעיות החניה, היא מחלקת דוחות לדיירים.
כך מסבירים האב ובנו: "אין מספיק חניות ברחוב זוהר. לאבא יש חנייה מסודרת בבניין, ואילו אני חונה בחוץ ואני חניית נכים מוסדרת. העירייה ביצעה לאחרונה עבודות עפר ברחוב ולא פינתה את העפר, וכך לקחה עוד כמה מקומות חניה יקרים. במשחק הכדורגל של מכבי חיפה שהתקיים ביום שבת, אוהדים חנו אצלנו ברחוב ותפסו חניות. לא רק שפקחי העירייה לא מנעו את כניסת האוהדים לרחוב שלנו כפי שהתחייבו בעירייה, אלא שנתנו לי דוח על חניה על מדרכה. איפה רצו שהחנה בדיוק?!".
האב ובנו שלחו מכתב ערעור לעיריית חיפה בו הם ביקשו לבטל את הדוח בסך 500 שקלים.

2 צפייה בגלריה
אין חניות ברחוב זוהר
אין חניות ברחוב זוהר
אין חניות ברחוב והעירייה לא פינתה את העפר
(צילום: פרטי)

בערעור נכתב: "הנני בעל תו נכה עקב מגבלה רפואית של ניידות ולאור מצוקת החנייה בשכונה לא נותרה לי ברירה אלא להחנות כפי שחניתי. חניתי בצורה שלא מפריעה לאף אחד. על גבי חזית הרכב מופיעים גם תו הנכה וגם מדבקה המעידה שהנני מתגורר בשכונה, ולמרות זאת פקח רשם לי דוח בניגוד לשיקול הדעת. אבקש את טיפולכם בדוח".
בעירייה מיהרו להשיב על הערעור כי הנושא נבדק וכי הדוח ניתן על פי דין ואין לבטלו.
בעקבות פניות של "מיינט חיפה", ציינו בעירייה כי הנושא ייבדק שוב.
קראו גם: >>
פורסם לראשונה: 10:20, 09.11.22