סוהא זבאנה בת ה-14 מחיפה הובהלה למרכז הרפואי לגליל בנהריה במצב אנוש אחרי שהתמוטטה במהלך טיול שנתי עם כיתתה באגם מונפורט בגליל המערבי.
2 צפייה בגלריה
זאבנה מונד סוהא
זאבנה מונד סוהא
סוהא זבאנה
(פרטי)
קראו גם: >>
לאורך שעה ארוכה בוצעו בנערה פועלות החייאה בשטח. עם הגעתה לחדר הטיפולים במיון ילדים בבית החולים בנהריה, נמשכו מאמצי ההחייאה למשך כ-20 דקות נוספות, בסופן נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותה. במרכז הרפואי ציינו כי הם משתתפים בצער המשפחה ומחבקים אותה בשעותיה הקשות.
בפרטי המקרה עולה כי הנערה הסובלת ככל הנראה ממום בלב, התמוטטה במהלך הטיול השנתי עם כיתתה מבית הספר מחיפה. הטיול התקיים באגם מונפורט שבגליל. על פי דיווחים, הנערה נמצאה ברכב הקראטינג בו נסעה.
2 צפייה בגלריה
הפצוע פונה לרמב"ם
הפצוע פונה לרמב"ם
פונתה במצב קשה ונפטרה בבית החולים
(צילום: דוברות מד"א)

הלם בבית הספר

זמן קצר לאחר פטירתה של זבאנה, נציגי משרד החינוך הגיעו לבית הספר בעיר, ותיאמו את המשך הפעולות עם הצוות המקצועי של בית הספר, השירות הפסיכולוגי והמפקח על בית הספר. במשרד החינוך דואגים ללוות את התלמידים וצוות המורים באמצעות צוות מקצועי. בהמשך נפגשו שלושה פסיכולוגים והייעוץ החינוכי עם הצוות החינוכי של בית הספר והכינו אותם יחד לקבלת התלמידים מחר. במקביל השירות הפסיכולוגי הוציא יחד עם צוות בית הספר מכתב לכלל הורי בית הספר לדרכי שיח עם הילדים ולדרכים לזיהוי מצבי מצוקה באם יעלו. במשרד החינוך הדגישו כי צוות הפסיכולוגים העירוני והשירות ייעוצי במחוז ימשיך ללוות בימים הקרובים את בית הספר והתלמידים.
בבית הספר, המוכר היטב בחיפה, אומרים כי האירוע הטרגי גרם להלם בקרב צוות ההוראה והתלמידים. בכוונת בית הספר לסייע לתלמידים להתמודד עם המקרה הטרגי.

אבל בריאלי

בית הספר הריאלי, בו מלמד אביה של הנערה, פרסם הודעת אבל: "אבל כבד ירד עלינו עם היוודע מותה בטרם עת של סוהא, בתו היחידה והאהובה של חברנו האהוב והיקר מונזאר זבאנה, תלמידת בית הספר האיטלקי במהלך טיול בצפון. מונזאר, כולנו המומים ומחבקים אותך ואת משפחתך, אנו נהיה לצדכם תמיד ונחבק אתכם לכל אורך הדרך הארוכה. לעולם לא תצעדו לבד. כל אהבתנו ותנחומנו עימכם בשעה קשה זו".
כל החדשות והעדכונים במיינט חדשות חיפה.
להצטרפות לקבוצת העדכונים של mynet חיפה >>> https://chat.whatsapp.com/IwYf2NjAQDTBV4EaIrqXrU
פורסם לראשונה: 15:22, 29.03.22