"להביא את רוח הגבורה למרכזי הערים". עשרות משתתפים הגיעו (שני) לערב מיוחד שנערך בטירת הכרמל יחד עם משפחות שכולות שאיבדו את יקיריהן במהלך המלחמה.
2 צפייה בגלריה
סמל אחיה דסקל ז"ל. האם שלומית בפורום גבורה
סמל אחיה דסקל ז"ל. האם שלומית בפורום גבורה
סמל אחיה דסקל ז"ל. האם שלומית במפגש בטירת כרמל
(צילום: פרטי, פורום גבורה)
הערב התקיים ביוזמת פורום הגבורה, המאגד מאות משפחות לחיילים שנפלו במלחמת חרבות ברזל, כחלק ממיזם מאהל הגבורה הנודד שמפעיל הפורום בשבועות האחרונים בכל רחבי הארץ. במהלך הערב שמעו המשתתפים על סיפורי הנופלים וקרבות הגבורה שבהן הם נפלו.
בערב השתתפה שלומית דסקל אימו של סמל אחיה דסקל, לוחם גולני מחיפה שנפל בקרבות ברצועת עזה. כמו כן השתתף בערב גם שלום ספיר שהיה מדריכו של מור מרדכי ציאדה הי"ד, תושב טירת הכרמל ואף הוא לוחם חטיבת גולני, שנפל בשנת 2003 במהלך פעילות בג'נין.
פעילות מאהל הגבורה הנודד פועלת במקביל למאהל הגבורה המרכזי שפועל כארבעה חודשים סמוך למשרד ראש הממשלה בירושלים. מאהלים דומים התקיימו לאחרונה באשקלון, רחובות, כפר תבור, לוד, באר שבע ומקומות נוספים רבים.

2 צפייה בגלריה
סמל ראשון מור צייאדה וחבריו בלוייתו
סמל ראשון מור צייאדה וחבריו בלוייתו
סמל ראשון מור צייאדה וחבריו בלוייתו
(צילום: רוני שיצר)

קראו עוד:

וולי וולפסטל, מנכ"ל פורום הגבורה: "בחודשים האחרונים אנחנו מקבלים את התחושות מהשטח שמבקשות להעביר את הרוח החזקה הזאת גם לאזורים נוספים בארץ. לכן הקמנו לפני מספר שבועות את מאהל הגבורה הנודד במטרה להביא את רוח הגבורה למרכזי הערים בישראל ולחבר את עם ישראל כולו לרוח הניצחון. אנו מודים לתושבי טירת הכרמל היקרים שהזמינו אותנו שהגיעו והתחברו לסיפורם של הגיבורים שנפלו".