מועצת העיר חיפה זומנה לקיים דיון חשוב באישור תקציב העיריייה לשנת 2022 שטרם אושר. את הישיבה זימנה ראש העיר עינת קליש שביקשה להציג לחברי המועצה בפעם הרביעית את הצעת התקציב המתוקן מטעמה לאחר שאלו סירבו לאשרו בשלוש הישיבות התקציב הקודמות. לאחר חצי שעה בה לא נמצא הרוב הנדרש לקיים את הישיבה, הוכרז על ביטול הישיבה.
קראו גם: >>
קליש אומנם זימנה את הדיון אך חבריה לקואליציה לא טרחו להגיע אליו, מלבד חברים ספורים. חברי האופוזיציה החליטו שלא לאפשר לראש העיר לקיים את הדיון ונשארו במסדרון העירייה. בהיעדר קוורום, הרוב הנדרש לקיום הישיבה, היא בוטלה.
לטענת חברי מועצת השינוי ראש העיר עינת קליש ממשיכה לטרטר אותם לישיבות תקציב מבלי לתקן את הסעיפים שהתבקשה לתקן או להציג את המסמכים כפי שנדרשה. עוד טענו כי הישיבה בוטלה לא רק בגלל שהם לא נכנסו לישיבה אלא בגלל שרוב הקואליציה של קליש לא הגיעו ואם היו מגיעים היתה יכולה להתקיים הישיבה שהרי מדובר ב- 11 חברים.
חברי אופוזיציה: ״סירבנו להיות כיפת הברזל של ראש העיר ולספק לה קוורום כאשר הקואליציה שלה עצמה לא טורחת להגיע לדיוני התקציב. הופתענו לגלות כי לישיבה היום הגיעו ארבעה חברי קואליציה בלבד. אם כולם היו מגיעים הייתה נפתחת הישיבה. מאסנו בתרגילים של ראש העיר כאשר היא ממשיכה להתל בכולנו כאשר אנחנו לוקחים ברצינות הדיונים ומשקיעים שעות רבות של עבודה הלימוד התקציב והצעות לטיובו. ראש העיר צריכה להפנים שאנחנו לא נהיה חותמת הגומי שלה ועד שלא תביא הצעת תקציב מסודרת עם הטמעת ההערות שלנו, לא נוכל להתייחס ברצינות לישיבות שהיא מכנסת״.