בעקבות סופת הגשמים ומזג האוויר הסוער, טיילת שכונת בת גלים כוסתה חול וחלק ממשטח הבטון והאבן החל להתפרק.

יו"ר שכונת בת גלים יובל בוסין מציג את הנזקים לטיילת, וטוען כי מדובר בהזנחה מתמשכת של העירייה שממשיכה לדחות את הטיפול בטיילת.
בסרטון ניתן לראות כי העירייה הציבה מחסומי פלסטיק כדי למנוע מאנשים להיפגע מהנזקים שנגרמו לטיילת. יובל בוסין: "חודש שלם עומדים פה המחסומים ובעירייה בחרו שלא לבוא לסדר את האבנים המשתלבות שהתפרקו בטיילת. חודש שלם לא יכולים לבוא לסדר מ"ר של אבנים משתלבות והעיקר להשאיר מחסומים. מתי תתחילו לעבוד שם?".

קראו גם: >>
יובל בוסין: "שוב עיריית חיפה נמנעה מלעצור את החול העולה מן הים לטיילת של בת גלים. התרענו אך שום דבר לא נעשה. הגל מעלה את כל החול על הטיילת. כמויות אדירות של חול. הסיפור הזה כבר שנים ושום דבר לא נעשה. הטיילת הפכה לחוף ים ואפשר להביא שמשיות. אנשים מבוגרים לא יכולים לעבור פה וגם לא משפחות עם עגלות. יש פה ברזלים חשופים. האבנים המשתלבות עפו. אין קירוי מהגשם או מהשמש. חצי שנה לוקח להם לסדר מחסומים חלודים שעל הרצפה. גועל נפש".
מהעיריית חיפה נמסר בתגובה: "לא ניתן למנוע היערמות חול על גבי טיילות החוף ובעיקר בתקופת החורף המלווה בסערות ורוחות עזות. בהתאם לכך פועל אגף החופים לתחזוקה וניקוי שוטף של כלל טיילות החוף ובכלל זה טיילת בת גלים שנמצאת גם השבוע בתהליך ניקוי בעקבות הסערה האחרונה".
פורסם לראשונה: 17:20, 16.01.22