משפחות רבות בישראל חיות בתקופה זו של מלחמת "חרבות ברזל" בחשש ובחרדה רבים. לכך נוספה משפחה אחת, זו של אשת התקשורת אופירה אסייג, שחוותה איום מצמרר השבוע.
2 צפייה בגלריה
פרגנה. אופירה אסייג
פרגנה. אופירה אסייג
אופירה אסייג
( צילום: טל שחר)
אסייג קיבלה למכשיר הטלפון שלה בתחילת השבוע מספר לא מועט של הודעות מאיימות, שכללו תיאורים גרפיים מחרידים של מה שמתכוון השולח האלמוני לעשות לילדיה, תיאורים קשים ומפורטים שמזכירים את מעשי חמאס בדרום.
שולח ההודעות לא טישטש את עקבותיו, ובעקבות תלונה מפורטת שמסרה אסייג במשטרה, יחד עם צילומי הודעות השטנה שקיבלה, הוקם צוות חקירה מיוחד במשטרת מחוז תל אביב ואנשיו הגיעו עד מהרה אל השולח, תושב ראשון לציון, בן 46, ללא עבר פלילי.

2 צפייה בגלריה
המחשה
המחשה
(צילום המחשה: shutterstock)

קראו גם:

לדבריו של האיש בחקירתו לאחר מעצרו, הוא היה שיכור בעת שליחת ההודעות, וזאת על רקע מצבו הנפשי הקשה מאז מות אביו. בינו לבין אסייג לא היתה היכרות אישית מוקדמת, וככל הנראה הן באו על רקע התבטאויותיה והופעותיה בתקשורת שבהן צפה האיש.
ביום השני למעצרו של החשוד חלה תפנית בחקירה, לאחר שנחשף חשד לפיו גם פרסם באמצעות אפליקציית הטיק-טוק התארגנות עם בקבוקי תבערה, על פי החשד בכוונה לפגיעה בערבים.
"החקירה השנייה מלמדת לכאורה על מסוכנות גבוהה על רקע מצב המלחמה שבו נמצאת המדינה, והחשש המתמיד מהתפרצות עימותים אלימים בתוך המדינה", קבע שופט המעצרים איתי הרמלין, והאריך את מעצרו של המאיים עד ליום חמישי השבוע.