חבר מועצת העיר חיפה הילה לאופר הגישה הבוקר לראש העיר עינת קליש מכתב התפטרות מועדה לרווחת בעלי חיים.
1 צפייה בגלריה
חבר מועצת העיר חיפה הילה לאופר
חבר מועצת העיר חיפה הילה לאופר
חבר מועצת העיר חיפה הילה לאופר
(צילום: ראובן כהן)
לאופר הבסבירה את החלטתה במכתבה ובו כתבה: "ראש עיר שמבקשת להקים ועדה לרווחת בע"ח אך בפועל איני מקבלת שום סמכויות והנ"ל מנסה להשתמש בי כעלה תאנה, היא אינה שותפה אמיתית. כמו כל תרבות הפייק המאפיינת את עיריית חיפה, חוויתי זאת מקרוב, הגעתי ממקום נקי אך נוכחתי לראות איך הדברים עובדים באמת. אני לא אהיה זו שתשתף פעולה עם פייק, לא על חשבונם של בעלי החיים".
במכתבה תקפה חברת המועצה את ראש העיר וכתבה: "תחת אחריותך התבצעה התעללות קשה בחיית בר על ידי עובד עירייה, התעללות שזיעזעה מדינה שלמה ואת מסרבת לשחרר מידע בנושא. מקרה קשה שסיכן גם את הציבור שנוכח שם בזמן ההתעללות ואת מסתירה מידע לגבי המקרה. אפילו הגינוי שהוצאת זמן רב לאחר המקרה היה מאולץ ונראה כי נאלצת לעשות זאת רק בגלל הביקורת הציבורית שקיבלת".
קראו גם >>
עוד ציינה חברת מועצת העיר לאופר במכתבה כי היא אינה נוהגת לבזבז את זמנה בדיבורים ומצגות ללא המשכיות וללא שותפות אמיתית. "אמשיך להיאבק למען חסרי הקול והישע, אמשיך לקדם נושאים שקשורים לבע"ח ולזכויותיהם כי זהו מפעל חיי מתמיד ולתמיד, איני זקוקה לתואר יו"ר ועדה כדי לפעול למענם ונראה כי במקרה הנ"ל זה רק הזיק", כתבה לאופר לראש העיר.
תגובת ראש העיר תעלה כשתתקבל.
עוד כתבות - חדשות חיפה