אורן בן שימול בן 33 נשוי+2 הבעלים של חברת קומבפיז שירותי מחשוב לעסקי. מוטו בחיים: "תמצא עבודה שאתה אוהב ולא תעבוד יום בחייך".
אורן בן שימול ידע מגיל צעיר מאד שהייעוד שלו בחיים הוא להיות איש מחשבים. "בגיל 14 בערך, התחלתי לתכנת, להרוס לתקן לשדרג ולבנות מחשבים". הוא מספר. "95 אחוזים מהאנגלית שלמדתי זה מעולם המחשבים אף פעם לא הייתי גימר התעניינתי כמעט באובססיביות במפרט הטכני של מחשב וידעתי שזה יהיה המקצוע שלי בחיים". בגילאי 14-15 בן שימול כבר התתחיל לספק שירותי תיקונים לסביבה הקרובה. כל מכר או שכן שהיה צריך לטפל במחשב שלו זכה לשירותו של הנער החביב שגבה עבור כל תיקון כחמישים שקלים והתפרנס לא רע. "ההורים שלי מאד תמכו בעיסוק החדש שלי מה גם שהיה מדובר בעניין חינוכי תחביב והתמקצעות בדרך לקריירה כשאהיה גדול".
2 צפייה בגלריה
אורן בן שימול
אורן בן שימול
אורן בן שימול
(צילום: גל לירן - המאה ה-22)
בגיל 23, צעיר מאד יחסית, הוא פתח את קומפביז עם סלוגן ששינן לעצמו והוא זה שמוביל אותו. "אנחנו מטפלים באנשים לא במחשבים" הוא מסביר. "האהבה שלנו לאנשים היא מה שמניעה אותי ואת העסק. לראות מישהו שפתרתי לו את הבעיה זה סיפוק אדיר. לקוח מרוצה והידיעה שעשית שהוא עניין חשוב למישהו ועמדת בעוד אתגר זה כיף אדיר".
"הפעילות של החברה התפתחה דרך הפעילות האישית שלי" מספר בן שימול על הדרך שעבר. "לימדתי את עצמי והתפתחתי בתחום דרך קורסים והדרכות ובמקביל גם סיימתי תואר ראשון במנהל עסקים והנדסאות רשתות תקשורת. את ההשכלה הפורמלית רכשתי בשביל עצמי כדי שיהיה לי תואר ראשון ואולי תוכנית מגירה לעת הצורך".
צריך לשמוע את התשוקה ואת הלהט של בן שימול כדי להבין עד כמה מדובר עבורו בדרך חיים הרבה לפני משלח יד או פרנסה. הוא מעיד שהוא פותח קרטון של מחשב שזה עתה הגיע בהתלהבות וסקרנות של אותו ילד בן 14-15 שהיה כשהתחיל להתעניין לחקור וללמוד את עולם המחשבים. "רוב הידע שלי הוא פקרטי אבל יש כאן המון רגש. אני אדם משימתי מסמן לעצמי יעד ומגיע אליו. לא היו לי התלבטויות מה אעשה בחיים יותר נכון להגיד שאני לפעמים שואל את עצמי אם הייתי בוחר בדיעבד מקצוע אחר והתשובה היא לא עם כמה סימני קריאה".
עם הלהט והמשימתיות הזו הקים לפני עשר שנים את קומבפיז, שירותי מחשוב לעסקים. "אנחנו מספקים בעולם של היום, שירות של מחשבים שיתפקדו בצורה הטובה ביותר והאיכותית ביותר בבתי עסק. שייתנו מענה לאיומים כמו התקפות סייבר וגניבת מידע וזהויות, אנחנו רוצים להיות הכתובת לכל תקלה שבית עסק נתקל בה עם שירות מהיר] מקצועי ואיכותי ככה שהם יוכלו לנהל את המערבות שלהם בצורה המיטבית. יש כאן צוות שלם שמקדיש את מלוא תשומת הלב ואת המקצועיות הנדרשת כדי שלבתי עסק יהיה ראש שקט להמשיך לעבוד ולהימנע עד כמה שניתן מהתקלות עתידיות. הרעיון שאנחנו מקפידים ומדגישים בטיפול בכל לקוח הוא שאנחנו מטפלים במחשב שלו כאילו זה מערכת שלנו. שירות אישי עם הכוונה ומענה על בקשה או שאלה", מסכם בן שימול.
2 צפייה בגלריה
אורן בן שימול
אורן בן שימול
אורן בן שימול
(צילום: גל לירן - המאה ה-22)
זו כנראה הסיבה ששמה של קומפביז ושל בן שימול במקים ובעלי החברה הולכת לפניה ופרט למעגל לקוחות רחב מחיפה, העיר בו שוכן העסק, ומכל אזור הצפון ומרחבי הארץ. או כמו שאמר לנו אחד האנשים שקיבל שירות מקומבפיז ש: "מי שהוא לקוח של קומבפיז יש לו ראש שקט כי הוא יודע שכל בעיה תיפתר וכל תקלה תזכה למענה מקצועי ככה שהיא תיעלם מהר מסדר היום".
פרטים ליצירת קשר:
קומפביז, שירותי מחשוב לעסקים, רחוב גלבוע 45 חיפה, מרכז זיו
טלפון: 073-7372280
אתר האינטרנט: COMPBIZ.CO.IL
פורסם לראשונה: 10:55, 21.06.21