משרד הבריאות פרסם (חמישי) את נתוני הסקר הלאומי הרביעי לבחינת חווית המטופל במחלקות אשפוז בבתי החולים הכלליים, שממנו עולה כי המרכז הרפואי בני ציון, מדורג במקום הראשון בארץ מבין בתי החולים הממשלתיים במדד יחס וכבוד למטופל, כאשר 92% מהמטופלים שיבחו את היחס והכבוד שניתן להם בבית החולים.
2 צפייה בגלריה
בית חולים בני ציון
בית חולים בני ציון
נותן כבוד. בית חולים בני ציון
(צילום: י.א)
משרד הבריאות ערך במהלך החודשים מאי – דצמבר 2021 מדידה רביעית של סקר חווית המטופל במחלקות אשפוז בבתי חולים כלליים. סקר זה מבוצע אחת לשנתיים מאז 2014 וכי המדובר במדידה ראשונה מאז פרוץ מגפת קורונה.
אוכלוסיית הסקר כללה מטופלים מעל גיל 18 שהיו מאושפזים לפחות שני לילות. נסקרו כל מחלקות בית החולים למעט מלר"ד, מרפאות ואשפוז יום, טיפול נמרץ, מחלקות שיקום, פסיכיאטריה, נשים, יולדות וילדים.
2 צפייה בגלריה
בית חולים בני ציון
בית חולים בני ציון
בית חולים בני ציון
(צילום: תמיר אסרף)
קראו גם: >>
מנכ"ל המרכז הרפואי בני ציון ד"ר אוהד הוכמן: "אני מודה בשם עובדי בית החולים לציבור על האמון וההערכה שלהם לעובדי ביה"ח. אני מבקש להודות כמובן לעובדי ביה"ח שעושים ימים כלילות למען המטופלים. אנחנו שמים דגש על השירות הניתן למטופלים ולמאושפזים במחלקות השונות בביה"ח, אנו עדים לכך שאנושיות ומקצועיות מובילים להישגים ואנו לא מפסיקים להשתפר".
בבני ציון מציינים כי המרכז הרפואי דורג בחודש מרץ האחרון במקום הראשון בארץ בשביעות רצון המטופלים במחלקה לרפואה דחופה - מיון מבין בתי החולים הממשלתיים. עוד צויין כי על פי סקר חווית המטופל שערך משרד הבריאות במחלקות לרפואה דחופה (מיון) בבתי החולים בישראל ואף דורג במקום ראשון בארץ הרפואי בשביעות רצון בחדר המיון לילדים עם ציון של 93%.