ביום שלישי התקיימה פגישת עבודה של סגן שר הביטחון, אלון שוסטר (מפלגת 'כחול-לבן') נציגי רובע החדשנות, ראש עיריית חיפה, ד"ר עינת קליש-רותם, סגן ראש העיר, מר נחשון צוק, מהנדס העיר חיפה אריאל וטרמן ופרופ' מיקי הלברטל, מנהל הקריה הרפואית רמב"ם.
1 צפייה בגלריה
פגישת עבודה ברמב"ם
פגישת עבודה ברמב"ם
פגישת עבודה ברמב"ם
(רמב"ם)
קראו גם: >>
המפגש הינו חלק משגרת הפעילות המתקיימת במטרה לסייע בקידום רובע החדשנות לו שותפים כל הגופים כולם, בהפיכת מתחם הנמל והעיר התחתית בחיפה למתחם החדשנות הגדול במזרח התיכון. כחלק משיתוף הפעולה בין הגופים, הקריה הרפואית רמב"ם בהובלת פרופ' מיקי הלברטל, לוקחת חלק בתוכנית הזו, מעצם היותה בית חולים אוניברסיטאי, הגדול בצפון מדינת ישראל, העובד בשיתוף פעולה עם מוסדות אקדמיים מובילים בחיפה כגון הטכניון ואוניברסיטת חיפה.
קיום הפגישה היום בקומה ה-20 של מגדל תגליות המחקר על-שם הלמסלי שברמב"ם סייע להנהלת רמב"ם ולראש העיר חיפה, ד"ר קליש-רותם, להמחיש את חשיבות קידום התוכנית לסגן שר הביטחון, אלון שוסטר, ועל חשיבות הידוק שיתוף הפעולה בין הגופים, והכל במבט פנורמי בן 360 מעלות על כל חיפה ועד גבול הלבנון.
סגן שר הביטחון, ח״כ אלון שוסטר: שמחתי להיפגש בחיפה עם ראשת העיר, עינת קליש רותם, ולהכיר מקרוב את הפרוייקטים המשותפים לעיר ולמערכת הביטחון ואת חזון רובע החדשנות ופיתוח ״הכלכלה הכחולה״, המבוססת על חדשנות וכלכלה בזירת הים. בשבועות הקרובים, אמשיך לפעול בכדי למצות את הפוטנציאל של חיפה, כמנוע צמיחה עבור תושביה ועבור תושבי הצפון בכלל״.
רה״ע עינת קליש רותם: ״היה לי הכבוד לארח היום את סגן השר שוסטר ולהציג בפניו את מגוון הפרויקטים שאנו מקדמים בעיר, וביניהם רובע החדשנות שאנו מובילים עם המועצה הלאומית לכלכלה ופיתוח נמל התעופה של חיפה. התעמקנו במיוחד בשכונת בת גלים ובהוצאת בסיס ההדרכה של חיל הים ובסוגיות נוספות מטיילת בת גלים ועד החוף השקט. שמחתי לגלות שיש רצון אמיתי לשיתוף פעולה למען קידום חיפה״.
פורסם לראשונה: 16:19, 11.01.22