טיקטוק פרסמה את רשימת נבחרי השנה לשנת 2022 (The Discover List). הרשימה כוללת 50 יוצרי תוכן מרחבי העולם שנבחרו על פי טיקטוק העולמית למשפיעים לטובה, על הקהילה בפלטפורמה ומחוצה לה.

1 צפייה בגלריה
ויקה ברן כובשת את העולם בטיק טוק
ויקה ברן כובשת את העולם בטיק טוק
ויקה ברן כובשת את טיקטוק
(צילום: מתוך TikTok)


לראשונה מופיעה ברשימה קריאטורית ישראלית, ויקה ברן, אמנית מחיפה שמתחזקת חשבון טיקטוק עם למעלה מ-3 מיליון עוקבים ו-35 מיליון לייקים. במשך שנים רבות עסקה ויקה בציורי גוף וביצירת סגנונות שונים של אמנות, ושמה לה למטרה ליצור 100 ציורי יד המורכבים מאשליות אופטיות בטיקטוק. לאחר השלמת מטרה זו, היא ממשיכה ליצור ציורים אינסופיים המאתגרים את הדמיון.
היוצרים הנבחרים מטפחים קהילה גלובלית שחוגגת יצירתיות, גילוי וביטוי עצמי אותנטי - הם מבדרים, מאירים אור על נושאים חשובים, מחנכים ומעוררים השראה. בין אם הם מעצימים את הקהל שלהם, מעודדים אותם ללמוד משהו חדש, מאתגרים אותם לנסות מתכונים טרנדיים או מעוררים בהם השראה להצטרף לתנועות שדוגלות בשינוי חיובי, היוצרים הללו משפיעים על התרבות והחברה כפי שאנחנו מכירים אותן. בדומה לשנה שעברה, הרשימה מחולקת לחמש קטגוריות; מחוללי שינוי, אייקונים, חדשניים, פודיז ויזמים.


מחוללי השינוי מדברים ומשמיעים את קולם. הם תומכים באחרים, מייצגים או מלמדים משהו חדש. היוצרים האלה דוחפים את עצמם ואחרים מדי יום ללמוד ולעשות טוב יותר בעולם.
היוצרים האייקונים הם אלה המובילים טרנדים ומגמות. הם סוללים דרך ליוצרי תוכן בכל מקום, בפלטפורמה ומחוצה לה. הם חיים ונושמים את תרבות טיקטוק ומעוררים השראה באחרים לעשות כן.
היוצרים החדשניים כל הזמן מותחים גבולות יצירתיים - בין אם זה עם אפקטים, פורמטים של סיפורים או טרנספורמציות אמנותיות – הם לא מפחדים להתנסות במשהו חדש ולעורר השראה במיליונים עם היצירות שלהם.
פודיז הם יוצרים שמביאים את הטעם לפיד ה'פור-יו'. הם יוצרים מתכונים חדשים ומלמדים את העוקבים שלהם איך להכין ארוחות מדהימות צעד אחר צעד. הם לא רק מכינים אוכל, הם מעצבים יצירות מופת.
היזמים הם היוצרים האהובים שמכתיבים את הטרנדים שאנחנו חיים וממשיכים ליצור תוכן אייקוני. היוצרים שהתחילו ריקודים ויראליים, סאונדים, אסתטיקות ותרבות.


ויקה ברן: "זה כבוד גדול עבורי להיחשב לחדשנית, במיוחד כאמנית. לפני יותר מעשור, כשהתחלתי לצייר על הגוף, אנשים לא כל כך הבינו את זה. עכשיו להרבה אנשים יש הערכה לאמנות, ואני שמחה שהאמנות שלי מוציאה רגשות מאנשים בצורה כלשהי ומרגשת אותם", משתפת ברן ומוסיפה: "טיקטוק עזרה לי להגשים את חלום חיי להיות אמנית במשרה מלאה. דרך טיקטוק ניתנה לי ההזדמנות להתחבר עם המון אנשים מסביב לעולם. קהילת טיקטוק מרגישה כמו בית כי היא ביתם של אנשים אמיתיים ומדהימים".
רוצים ללמוד עוד על כל אחד מהיוצרים ברשימה השנה של טיקטוק? לחצו כאן.

קראו גם: >>