לריסה חני שילוח היא נציגת חיפה בתחרות מלכת היופי של האימהות.
2 צפייה בגלריה
לריסה שילוח
לריסה שילוח
לריסה חני שילוח
(צילום: הפקת התחרות)
לריסה , בת 52 מחיפה, גרושה, ואמא של אלינוי בלה שילוח אלינוי בת ה-25 הלומדת עריכת דין.
לריסה היא אחות מוסמכת בעלת ותק של 30 שנה כאחות בריאות הציבור ואחות טיפת חלב במשרד הבריאות בנפת חיפה. במסגרת עבודתה היא נותנת שירותי בריאות ורפואה בתחום קידום הבריאות ומניעה לנשים הרות ולמשפחות צעירות.
"להיות אחות בשבילי זה לגבש דרך חיים", מספרת לריסה, "בעבודתי כאחות טיפת חלב יש את כל מה שאני אוהבת, קשר גם אנשים, ואפשרות לעזור ולנחם, לגלות אמפטיה. יש פה בהחלט תחושת יעוד ושליחות".
לריסה מציינת כי היא רוצה לזכות בתחרות מלכות היופי של האימהות. "אני רוצה להביא לקידמת הבמה את העדה והאישה הגיאורגית המודרנית", היא אומרת, "בעבר אישה גיאורגית הייתה אישה שישבה בבית כעקרת בית והייתה מרכז הבית. היום האישה הגיאורגית היא אישה קרייריסטית שגם לומדת, עובדת, מגדלת ילדים וגם אם יחידנית חד הורית. כאישה גיאורגית אני אישה חופשיה ומאושרת בחלקי, עושה רק מה שנכון לי לעשות, וחיה כמו שנכון לי לחיות. אני מובילה. אני נאמנה לעצמי ולא משנה מה יגידו. אני בעלת אנרגיה חזקה ועוצמתית".

2 צפייה בגלריה
לריסה שילוח
לריסה שילוח
האישה הגיאורגית החדשה. לריסה חני שילוח
(צילום: הפקת התחרות)

קראו עוד:

מלכת היופי והאופי 2024 תתקיים כחלק מפסטיבל האופנה של ישראל ב-23.9 במשכן לאומנויות באשדוד. המפיקה האחראית על הנושא היא מיכל יופדוב מיס עולם לשנת 2022. בשנה שעברה זכתה מיכל חגי מרגולין שבהמשך זכתה במקום השני בתחרות העולמית.
אלפי נשים הגישו מועמדות לתחרות היוקרתית. באודישנים סיפרו על עצמן, על הערכים שלהן, ועל האימהות שלהן. הדוגמניות הן נשים בוגרות שרואים בהן מושא להערצה, נשים חזקות, ערכיות, ואימהות מדהימות, וסבתות מקסימות עוד לפני היופי החיצוני שלהן. בסוף התחרותתיבחר הזוכה שתייצג את ישראל בתחרות העולמית.