הישג בינלאומי למגמת הקולנוע והתקשורת בתיכון עירוני ה׳. הסרט ״שעת מבחן״ זכה במקום השני בתחרות סרטי תלמידים בינלאומית שהתקיימה השבוע בפסטיבל הסרטים בניו יורק.
3 צפייה בגלריה
הישג לתלמידי עירוני ה'
הישג לתלמידי עירוני ה'
הישג לתלמידי עירוני ה'
(צילום: עירוני ה')

הסרט ״שעת מבחן״ - trying times השתתף בפסטיבל הסרטים הבינלאומי בניו יורק, לאחר שעלה לשלב הגמר מתוך 5,000 סרטים של יוצרים צעירים מכל העולם. באירוע הסיום שהתקיים השבוע בזום נכחו 500 תלמידים ומורים מרחבי העולם וניתנו פרסים בקטגוריות שונות. הסרט החיפאי זכה במקום השני בקטגוריית ״הסרט הטוב ביותר״.

3 צפייה בגלריה
סרט עם מסר חזק
סרט עם מסר חזק
סרט עם מסר חזק
(צילום: עירוני ה')

מארק לצ׳ינסקי, מנהל הפסטיבל, התייחס לזכייה וציין כי ״אהבנו את היצירתיות והמסר החזק של הסרט״.
הסרט מספר את סיפורו של יונתן, נער מתבגר, שמגלה לפתע שיש לו את היכולת לחזור בזמן - באפשרותו ״לגלגל״ אחורה את שעון היד שלו ולחיות שוב, בסיטואציה שהוא כבר היה בה בעבר. היכולת הייחודית לחזור בזמן מקנה ליונתן מצד אחד מעמד של בן אדם חכם ומצליח אך מצד שני מביאה אותו לאובססיה של דיוק ופוגעת במצבו הנפשי.

3 צפייה בגלריה
כרזת הסרט
כרזת הסרט
כרזת הסרט
(צילום: עירוני ה')

את הסרט יצרו בוגרי מגמת הקולנוע והתקשורת של תיכון עירוני ה׳: הבמאי - איתמר דרדיקמן איתמר, מפיקה - עלמה בריגר, צילום - שובל דהן, עריכה - מיכאל שלימוביץ, עיצוב פסקול - עידו טל. את מגמת הקולנוע מוביל מושיקו הקמן, לצידה של אנט וינס-דוד, המובילה את מגמת התקשורת.
מנהלת בית הספר עירוני ה׳, חגית לוי: ״מגמת הקולנוע בעירוני ה' מצליחה להרקיע לפסגות חדשות מדי שנה הרבה בזכות צוות המורים שמשקיע נשמה ומקצועיות בליווי התלמידים לאורך כל הדרך. יישר כוח לצוות, וכמובן לתלמידינו המוכשרים. זוהי המצוינות במבט אישי של עירוני ה׳״.

קראו גם: >>