הפינה "בדיחות אבא עם אבא" של לירון וגילי הפכה ויראלית מאוד בשנה האחרונה, וכעת כעת הפינה האהובה תהפוך לספר.
2 צפייה בגלריה
לירון שטיינגרט והבת גילי
לירון שטיינגרט והבת גילי
לירון שטיינגרט והבת גילי
(צילום: מתוך הערוץ "בדיחות אבא עם אבא")

הספר "בדיחות אבא עם אבא" אוגד בתוכו את 100 הבדיחות הטובות ביותר מסדרת סרטוני הרשת "בדיחות אבא עם אבא", אותם בחרו בקפידה לירון וגילי, באופן בו כל בדיחה תהיה מלווה באיור מצחיק ומשעשע. כדי להוציא את הספר לאור ולהפיצו לקבל הרחב, יצאו לירון וגילי בגיוס מימון המונים בפלטפורמת Headstart.
הספר מיועד לילדים, לאבות ובעצם לכל המשפחה - במיוחד בתקופה זו, הספר יכול להוות אתנחתא קומית מגבשת לכל המשפחה. הילדים לומדים דרך חידודי הלשון על משמעויות נוספות של מילים ואף מכירים מילים חדשות. הספר יספק זמן איכות מושלם של הורים וילדים. כמובן גם בתור מתנה לאבות.
במסגרת פרויקט מימון ההמונים בפלטפורמת headstart תוכלו לשמור לעצמכם ספר ראשונים. בנוסף, בין התשורות בגיוס ההדסטארט של לירון תוכלו למצוא גם תרומת ספרים לילדי העוטף ולילדים המאושפזים בבתי החולים.

2 צפייה בגלריה
לירון שטיינגרט והבת גילי
לירון שטיינגרט והבת גילי
לירון שטיינגרט והבת גילי
(צילום: מתוך שידורי חדשות ערוץ 12)

קראו עוד:

לירון שטיינגרט - סטנדאפיסט ויוצר תוכן לרשתות חברתיות עם סרטונים שגרפו מיליוני צפיות. נשוי לאורלי ואבא של גילי וליאור (בעברו היה מורה לפסיכומטרי ואולי מכאן האהבה למילים) גילי שטיינגרט - בת 8. לומדת בכיתה ג' ואחות גדולה לליאור בן 5. אוהבת משחק, ריקוד ואת מרק העוף של סבתא.
לירון שטיינגרט מספר: "תמיד אהבתי את הבדיחות אבא, עוד לפני שהפכתי להיות אבא. גילי, הבת שלי הייתה מבקשת ממני להמציא לה סיפורים לפני השינה, אז במקום סיפור הייתי אומר לה בדיחות ומסביר לה למה זה מצחיק".
לפני כשנה עשה לירון יחד עם ביתו גילי סרטון בסלון שגרף אלפי לייקים וצפיות, והמשיכו בסדרה שלמה שהפכה ויראלית. לאחר שהופיע רבות מול חיילים ומפונים מתחילת מלחמת "חרבות ברזל", לירון שטיינגרט מבין את חשיבות ההומור כדרך התמודדות ולכן דווקא עכשיו פתח את גיוס ההדסטארט.
לינק לגיוס: כאן. לינק לעמוד האינסטגרם של לירון: כאן.