בחברת מוזיאוני חיפה מתחדשת מועצת המנהלים. לדירקטוריון החברה מונתה כיו"ר סאלי עבד מסיעת "רוב העיר", ולחברי דירקטוריון מונו חברי המועצה יעל שנער מסיעת "הירוקים" וארטיום חרצ'נקו מסיעת "חיפה ביתנו".
3 צפייה בגלריה
הישג מרשים. סאלי עבד
הישג מרשים. סאלי עבד
תוביל את המוזיאונים. סאלי עבד
(צילום: רוב העיר)
סאלי עבד, בת 32, בוגרת תואר ראשון בכלכלה ומדעי המדינה מאוניברסיטת אירלהם בארה"ב. נשואה לאילי, שעובד בבית-חולים בעיר, והם חיים יחד בוואדי סאליב. סאלי עובדת כמנהלת פיתוח משאבים ועוסקת ביום-יום בפיתוח אסטרטגי ובארגון קהילתי. לדבריה, היא מעוניינת לקדם חזון של הפיכת חיפה למרכז התרבותי והציבורי של החברה המשותפת בישראל, באמצעות קידום שוויון בין השכונות, יצירת מרחב אורבני, מגוון ותוסס, וחיזוק האופי הרב-תרבותי של העיר.

3 צפייה בגלריה
מאבק על תקציבים. מוזיאון העיר חיפה
מאבק על תקציבים. מוזיאון העיר חיפה
מוזיאון העיר חיפה
(צילום: דורון סולומון)

קראו עוד:

סאלי עבד: "אני שמחה ונרגשת להיכנס לתפקידי יו"ר חברת מוזיאוני חיפה. המוזיאונים בחיפה פועלים כל העת להנגשת תרבות איכותית ומגוונת לציבור החיפאיות והחיפאים, תוך התייחסות למגוון האנושי, התרבותי וההיסטורי שקיים בעיר. תרבות גורמת לנו להרגיש, להתחבר, לחשוב, לחלום ולהעביר ביקורת, ולכן חשוב כל כך שלציבור החיפאי תהיה את האפשרות לצרוך תרבות בסביבה הביתית".

3 צפייה בגלריה
יותם יקיר
יותם יקיר
מנכ"ל המוזיאונים. יותם יקיר
(צילום: פרטי)

עבד: "שמחתי להכיר את המנכ"ל יותם יקיר ואת צוות ההנהלה והעובדות המקצועי של המוזיאונים. אני והדירקטוריון נהיה כאן בשנים הקרובות כדי לסייע להן לעשות את עבודתן על הצד הטוב ביותר, עם תנאי השכר, האוזן הקשבת בעירייה והחופש האומנותי שמגיע להן".