משה מנו, איל הספנות הוותיק, קיבל בחודשים האחרונים, פניות והצעות ממפלגות, מאנשי אקדמיה, מסחר וכלכלה, עורכי דין וחברי מועצת העירייה בעבר, להתמודד בבחירות לראשות עיריית חיפה.
3 צפייה בגלריה
משה מנו
משה מנו
יתמודד על הראשות? משה מנו
(צילום: בוריס ליפקין)
זו איננה הפעם הראשונה ששמו עולה כמועמד לראשות העיר. בעבר נעשו אליו פניות דומות שנדחו על ידו.
גורם פוליטי: "גורמים שונים ביקשו לרתום את משה מנו, שאינו מזוהה הם אף מפלגה, ובעל יכולות ניהול מוכחות, לטובת הובלת העיר חיפה והצעדתה קדימה. אחרי שהקים אימפריה כלכלית בעשר אצבעות, הוא יוכל להקים קואליציה רחבה למען הציבור והעיר חיפה".

3 צפייה בגלריה
משה מנו
משה מנו
בנה אימפריה. משה מנו
(צילום: בוריס ליפקין)

משה מנו, המייסד, היו"ר והבעלים של קבוצת "מנו ספנות", מעורה מאוד בחיי הכלכלה, העסקים והיבטיה השונים של חיפה.
למרות שעסקיו חובקי עולם, ורבים מאנשים העסקים עזבו את העיר לערים אחרות בארץ ובעולם, מנו לא הסתיר את חיבתו לחיפה ונשאר להתגורר ולפעול בעיר.
"אני פטריוט ישראלי וחיפאי ותיק ונאמן", הצהיר משה מנו, באחת הראיונות הבודדים שהופיעו בשמו באמצעי התקשורת. איש הספנות נמנע מחשיפה תקשורתית ושומר על פרטיותו.

3 צפייה בגלריה
משה מנו
משה מנו
שינה את הספנות והתיירות בחיפה. אוניית מנו
(צילום: בוריס ליפקין)

קראו גם:

לאחרונה, העניקה לו עיריית חיפה את אות "יקיר חיפה" על פעילותו ותרומתו הרבה לעיר ועל הבאת למעלה מ-120,000 עולים מברה"מ לשעבר לנמל חיפה, בפעילות חשאית שהיתה חלק מפעילותו רבת השנים מאחורי הקלעים כפי שנחשף בספרו האוטוביוגרפי "ימים סוערים".
את תגובתו של משה מנו לידיעה לא ניתן היה להשיג. דוברו, סירב להגיב לשאלה לגבי האפשרות שמשה מנו יתמודד בבחירות הקרובות על ראשות עיריית חיפה והסכים רק לאשר כי "בעבר היו פניות כאלה ומשה מנו דחה אותם על הסף".