יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ, הודיע על תמיכת מפלגת כחול לבן במועמדותו של אביהו האן לראשות עיריית חיפה ובסיעת 'הירוקים של חיפה' למועצה בבחירות לרשויות המקומיות שיתקיימו באוקטובר.
3 צפייה בגלריה
הולכים יחד. גנץ והאן
הולכים יחד. גנץ והאן
הולכים יחד. גנץ והאן
(צילום: אלעד מלכה)
במסגרת הרשימה הצטרפה למקום הרביעי, לינוי נגר-שאול (29), לשעבר יו"ר אגודת הסטודנטים בטכניון ומפעילות המחאה נגד ההפיכה המשטרית. מפלגת כחול לבן צפויה לסייע במימון קמפיין הבחירות של הירוקים.
יו"ר כחול לבן, בני גנץ: "אני מכיר את אביהו האן היטב והוא שותף אמיתי לדרך. ביחד עם חברי סיעת "הירוקים" שצועדים איתנו כבר שנים רבות הם מייצגים ציבור בוחרים רחב, ומשלבים בסיעה סטודנטים צעירים יחד עם ותיקים מבוני חיפה, עולים חדשים יחד עם צברים ודואגים לנושאים החשובים ביותר לחיפאים. אני בטוח שפועלו ותרומתו הרבה למען חיפה ולמען ישראל כולה יבטיחו שהיא תהיה למטרופולין משגשג, ליברלי ומפותח עם מנהיגות ערכית. בבחירות הקרובות מצביעים לאביהו האן לראשות העיר חיפה".

3 צפייה בגלריה
אביהו האן והירוקים בהפגנה
אביהו האן והירוקים בהפגנה
אביהו האן והירוקים בהפגנה
(צילום: הירוקים של חיפה)

בכחול לבן מדגישים כי "כבר עשור שתחת הנהגתו של האן הירוקים של חיפה מקדמים ערכים סביבתיים וחברתיים של יושרה, שקיפות, מלחמה בהון-שלטון, תוך שמירה חסרת פשרות על צביונה של חיפה כעיר ליברלית וטובה לכל תושביה. בקדנציה החולפת האן, בסיוע של שר הביטחון גנץ, היה בין היוזמים והמובילים של החלטת הממשלה 1231 לפינוי בז"ן והמפעלים המזהמים ממפרץ חיפה".

3 צפייה בגלריה
האן בכנס הירוקים בבית אבא חושי
האן בכנס הירוקים בבית אבא חושי
האן בכנס הירוקים בבית אבא חושי
(צילום: אביעד טל)

קראו עוד:

אביהו האן, יו"ר סיעת הירוקים: "אני תומך במנהיגות של גנץ, שיודעת לאחד ולקרב ציבורים שונים, ולצפות פני עתיד. אני בטוח שגנץ יהיה ראש הממשלה הבא, וזה טוב לחיפה וטוב לישראל. לצערנו נתניהו הרכיב ממשלה עם בלוק פונדמנטליסטי. מול הממשלה הזאת הערים הגדולות בשלטון המקומי צריכות להציג חלופות. בכוונתי כראש עיריית חיפה לשמור על הד.נ.א החיפאי. אני רוצה שהמגורים בחיפה למשפחות לא יהיו ברירת מחדל אלא אופציה ראשונה, בזכות מערכת חינוך מצוינת שמקדמת ערכים של דמוקרטיה, בזכות תחבורה ציבורית בשבת שנוסעת כאן, ועל ידי שמירה על הערכים הסביבתיים הייחודים לחיפה".