1 צפייה בגלריה
קידום אורגני בגוגל
קידום אורגני בגוגל
קידום אורגני בגוגל
(צילום: אתר הבית הקידום שלי www.m-p.co.il)
משבר הקורונה אשר היכה גלים ברחבי העולם החל מחודש מרץ 2020, שיקף שחור על גבי לבן את חשיבות המרחב הדיגיטלי, כזירה בה חייב כל עסק להימצא על מנת לשרוד.
עסקים שניהלו פעילות איכותית ברשת הואילו לצלוח את התקופה המאתגרת, ואף להפיק ממנה את המיטב עם מכירות משופרות וחשיפה אל קהלי יעד חדשים, שסביר להניח כי כלל לא היו מגיעים אליהם אלמלא השקעה בפעילות מקוונת.
בין אם מדובר בחנות וירטואלית, אתר המספק שירותים מסוגים שונים, או כזה המעוניין להוביל אליו חשיפה מוגברת מצד קהלים חדשים הרי שהוכח כיום כי אין מנוס משימוש בשירותי קידום אורגני בגוגל, אשר עשויים להגדיל את החשיפה לאתר בעשרות מונים, ולשפר את ביצועיו בצורה חסרת תקדים.
אחת השאלות החוזרות ונשנות ביחס לשירותי קידום אורגני בגוגל, כוללת את מרכיב הזמן – תוך כמה זמן נראה תוצאות? מתי נקבל את הלידים המיוחלים מהם נוכל להפיק לקוחות חדשים?
ובכן, חשוב להבהיר כי עולם הקידום הינו מורכב, כאשר התשובה לכך תלויה בסוג מילות החיפוש (במידה והן שכיחות יותר, הקידום צפוי לארוך זמן רב יותר, לעומת מילים נדירות יותר שעשויות להניב תוצאות תוך פרק זמן מהיר הרבה יותר). על כל פנים, קידום אתרים בגוגל הינו בגדר ''ריצת מרתון'', שכן הוא דורש עבודה מאחורי הקלעים ואופטימיזציה מלאה ביחס לעסקים דומים המצויים ברשת. על כן, קידום אתר בצורה איכותית שתניב תוצאות לרוב בין 12-6 חודשים.
הקידום שלי מתמחים במתן שירותי פרסום באינטרנט לעסקים הכולל קידום אורגני בגוגל עם ניסיון מאז שנת 2007.
צוות החברה המיומן, בראשות עודד בן סימון, הוביל פרסום איכותי באינטרנט עד היום למאות עסקים ואתרי אינטרנט עם תוצאות מוכחות לנוכחות מקסימלית ברשת.
מעוניינים גם אתם לקחת את העסק שלכם קדימה? נשמח ללוות אתכם יד ביד למסע בסיומו המותג שלכם באינטרנט יזכה לשדרוג שתמיד חלמתם עליו. צרו אתנו קשר - 0542634434