חוויה קשה ומעיקה קרתה לי השבוע. נהגתי בחצות מתל אביב לחיפה על כביש 2. בקטע של חושך מוחלט בין טירת הכרמל לחיפה, התפוצץ הצמיג הימני קדמי והאוטו החל לאבד שליטה. בקושי רב עצרתי ממש ס"מ ספורים מגדר ההפרדה. הבעיה – אין מקום בשוליים והגלגל עמד ממש על הפס שמפריד בין הנתיב הימני של הנהגים לשוליים. בעיה שנייה – אי אפשר להחליף צמיג כי האוטו ממש נשען על גדר ההפרדה.
2 צפייה בגלריה
פנצ'ריית חוף הכרמל
פנצ'ריית חוף הכרמל
גרר
(צילום: יח"צ)
מחשש שנהגים שמגיעים במהירות ובחושך מוחלט בכביש המהיר יפגעו ברכב, התקשרתי במהירות למשטרה. ניידת הגיעה אחרי חצי שעה ועמדה מאחוריי עם אורות מהבהבים כדי להזהיר את הנהגים.
השוטר ביקש שאזמין גרר. התקשרתי ל-10 חברות שמפרסמות את עצמן ב"גוגל". במקרים רבים לא הייתה תשובה בלילה, במקרים אחרים הם לא הסכימו להגיע לצפון הארץ.
ואז ענה לי גרריסט פרטי מהכפר פרדיס – אייד חוסיין.
אייד מחזיק בשירותי גרר א.ר וכאשר הוא שמע את המצב בו אני נמצא, הוא מיהר אליי והגיע תוך 20 דקות. אבל זה רק מחצית מהפתרון שהוא הגיש לי. בעודו נוהג אלי הוא התקשר לחבר, בע לפנצ'רייה מפרדיס וביקש שיפתח עבורי את הפנצ'רייה באופן מיוחד ויסדר לי צמיג חדש.
השוטר עצמו לא התלהב מהרעיון שאסע לבדי לפרדיס באמצע הלילה. הוא הציע ללוות אותי ואף נתן לי את המספר הנייד שלו למקרה שאזדקק לו.
אייד גרר את הרכב שלי תוך שלוש דקות ל"פנצ'ריית חוף הכרמל" שנמצאת ממש בכניסה לכפר, בכביש הראשי.
"פנצ'ריית חוף הכרמל" של נעים חרדן התגלתה כעסק נעים, מרווח, נקי ומוקפד. נעים עבד במהירות, דאג לשלומי ומזג קפה שחור משובח עם הל. נעים זה, מקושר מאוד בעולם הספורט. מוט'לה שפיגלר, אייל לחמן, ערן קוליק ורבים אחרים נמנים על חוג מכריו.
2 צפייה בגלריה
פנצ'ריית חוף הכרמל
פנצ'ריית חוף הכרמל
נעים חרדן פנצריית חוף הכרמל
(צילום: בלאל חסדייה)
הביקור הלילי אצלו היה מוצלח. קבלתי צמיג נהדר במחיר של 200 שקלים ונפרדתי ממנו.
עלות הגרירה 550 שקלים בלבד.
הכתבה הזו מטרתה אחת– לסייע למי שנתקע בצפון הארץ בגלל תאונה או פנצ'ר באישון לילה וכמונו, חושב שהגיע סוף העולם. יש מקצוענים שנותנים שירות מהיר, מקצועי ואכפתי ויחזירו את החיים שלכם למסלול תוך שעה.
אייד גרר א.ר- 054-4890038
נעים - פנצ'ריית חוף הכרמל– 052-3978539