הכאוס בעירייה מעמיד בסימן שאלה את קיומם של משחקי המכביה לנוער שאמורים להיערך בחיפה במסגרת משחקי המכביה ה-21, שתיערך בין ה-12-26 ביולי.
2 צפייה בגלריה
עינת קליש במועצת העיר
עינת קליש במועצת העיר
מתקשה להוציא לפועל החלטות. קליש
(נחום סגל)
לפני 10 חודשים סיכמה ראש העיר עינת קליש רותם עם ראשי מטה משחקי המכביה, יו"ר המכביה, אריק זאבי ומנכ"ל המכביה, רואי הסינג כי חיפה תארח את כל תחרויות המכביה לנוער. קליש רותם אף הקצתה מיליוני שקלים לטובת האירוע שאליו צפויים להגיע בקיץ הקרוב אלפי בני נוער בגילאי 14-16, מכ-80 מדינות ברחבי העולם בהן: איטליה, ארגנטינה, הונגריה, ארה"ב, ברזיל, בריטניה ועוד כדי להתחרות בענפי ספורט שונים, בהם כדורסל, כדורגל, כדורעף ורוגבי. אלא שאופוזיציית השינוי בעיריית חיפה, שנאבקת בראש העיר במשך תקופה ארוכה, מונעת ממנה להעביר את התקציב ובו גם הסכום שמיועד לאירוע הזה. האופוזיציה הגישה תקציב חלופי בו היא הורידה את התקצוב שהעמידה ראש העיר לטובת האירוע לכדי 0 שקלים.
2 צפייה בגלריה
סופי נקש
סופי נקש
שקליש תתאמץ להביא כסף . סופי נקש
(נחום סגל)
קראו גם: >>
חברת מועצת השינוי סופי נקש אמרה השבוע: "אני מאמינה שמכביית הנוער תתקיים אבל אנחנו רק מבקשים מגברת קליש שתנסה להביא כספים מרשויות המדינה. אכן הורדנו את התקצוב לכדי 0 שקלים, אבל יש לנו רזרבות ונעביר משם את הכסף. אני יכולה להרגיע את ראשי משחקי המכביה. ראש העיר תתאמץ כדי להביא את הכסף אבל אני מבטיחה, יש לי את הכסף הדרוש. רוקנתי לה את הסעיפים שאפשר ואני מצפה שהיא תתאמץ".
בחודש הבא אמורה להתחיל ההיערכות לאירוע. בתוך כך יוקם מתחם כינוס ענק במבואותיה הדרומיים של העיר לאירוח אלפי בני נוער ובנוסף יוכשרו מתקני ספורט לטובת התחרויות. במהלך שהותם בחיפה ישתתפו בני הנוער בתוכניות חינוך ובסיורים בעיר וייהנו מאירועי תרבות שונים. מנכ"ל המכביה רואי הסינג התייחס לנושא: "הבעיות הפנימיות בעיריית חיפה הם עניינה של העירייה. מבחינתנו אנחנו ממשיכים בהכנות כרגיל. יש לנו התחייבות בכתב לקיומה של המכביה. בשבוע שעבר קיבלתי התחייבות שלה. אני יודע שיש בעיות פוליטיות אבל הן אינן קשורות אלינו. יש ראש עיר מכהן שאיתה חתמנו, ואני לא מכיר שום גורם אחר בעירייה".
כל החדשות והעדכונים במיינט חדשות חיפה.
להצטרפות לקבוצת העדכונים של mynet חיפה >>> https://chat.whatsapp.com/IwYf2NjAQDTBV4EaIrqXrU
פורסם לראשונה: 09:27, 20.03.22