מכבי חיפה רחוקה 90 דקות, או 120 דקות ופנדלים, מהישג היסטורי לכדורגל הישראלי. ניצחון הערב יאפשר העפלה בפעם השלישית בתולדות המועדון לשלב הבתים בליגת האלופות.
3 צפייה בגלריה
ננאד פארליה ושחקני מכבי חיפה
ננאד פארליה ושחקני מכבי חיפה
ננאד פראליה על רקע שחקני מכבי חיפה
(צילום: ראובן כהן, אלעד גרשגורן)
לקראת המשחק הערב נרשמת דריכות שיא בקרב שחקני הקבוצה, נשיא המועדון יעקב שחר והצוות המקצועי בראשותו של המאמן ברק בכר.
"שחקני מכבי הולכים להיתקל בתופעה שלא חוו מעולם. כל מה שעברו עד עכשיו לא משתווה למה שיקרה באצטדיון בסרביה מול 50 אלף אוהדים", אומר סלובודן דראפיץ', עוזר מאמן מכבי חיפה לשעבר, ומי שמכיר היטב את האווירה והליגה בסרביה.
אל מול עשרות אלפי אוהדי הכוכב האדום, יתייצבו 2,000 אוהדי מכבי חיפה שינסו לעודד את השחקנים של מכבי על כר הדשא בבלגרד.
בהיבט הכלכלי, מכבי חיפה הצליחו להפיק מהעלייה לשלב המוקדמות כ-20 מיליון שקלים, כבמשך צפויות הכנסות נוספות בסך 80 מיליון שקלים משלושה מפגשים מול קבוצות אירופאיות גדולות, ומכירת 30 אלף כרטיסים לכל משחק במידה ומכבי תנצח או תסיים את הערב בבלגרד בתוצאת תיקו. מכבי חיפה עשויה לסיים את ליגת האלופות עם סך הכנסות של 120 מיליון שקלים.

3 צפייה בגלריה
הוכיח את עצמו. פיירו
הוכיח את עצמו. פיירו
חייב להבקיע. פיירו
(צילום" עוז מועלם)

בהיבט המקצועי, בכר צפוי לפתוח עם אותו הרכב שפתח במשחק הראשון מול הכוכב בסמי עופר, שבחוד פיירו, דין דוד, ומוכנים להיכנס עומר אצילי ואבו פאני.
בכר: "נדע להתמודד עם האווירה במגרש. אני מאמין שאפשר לעשות את זה ולנצח בבלגרד את הכוכב האדום".
אוהדים וצופים שירצו ליהנות מאווירת אצטדיון, יוכלו להירשם ולהגיע להיכל הספורט הרוממה החל מהשעה 21:00, ולצפות יחד במשחק שיחל בשעה 22:00. מחות להיכל הספורט ניתן יהיה לרכוש מזכרות של מכבי חיפה.

מכבי יכולה לעבור

שחקן מכבי חיפה לשעבר, הקרואטי ננאד פראליה, מנתח את המשחק הצפוי, ואומר שמכבי יכולה לעשות את זה.

3 צפייה בגלריה
ננאד פארליה וג'ובאני רוסו
ננאד פארליה וג'ובאני רוסו
ננאד פראליה וג'ובאני רוסו
(צילום: ראובן כהן)

פראליה: "הכוכב האדום בלגרד קבוצה מצוינת, וגם מכבי קבוצה טובה. אני מאמין שיש לחיפה סיכוי טוב לעבור. יצאנו מוקדם בבוקר מקרואטיה ואנחנו נוסעים 800 ק"מ עד לאצטדיון המרקנה בבלגרד כדי לצפות ולהיפגש עם מכבי חיפה ולחזק אותה במשחק החשוב כל כך".
פראליה אחד הזרים הטובים ביותר במכבי חיפה בכל הזמנים ומי ששיחק עם חיפה בליגת האליפות לראשונה בתולדותיה ב- 2003.
פראליה שכבש שער בליגת האלופות בבית הענק של חיפה עם מנצסטר יונייטד, לברקוזן ואולימפיאקוס, עונה ללא היסוס על הוויכוח איזה משתי הקבוצות שלו, הקבוצה ב-2003 או זו של העונה הזו טובה יותר.
"אין לי ספק שקבוצה שלנו ב-2003 טובה יותר אולי הטובה ביותר שהייתה למכבי מעולם. זה לא אומר שחיפה העונה לא טובה. יש לחיפה כיום זרים מצוינים שהם משנים את הקבוצה. גם הישראלים של חיפה מצוינים ואני יודע שברק בכר הוא המאמן הטוב ביותר כיום בכדורגל הישראלי. לא יהיה קל אבל הכול אפשרי".
קראו גם: >>
להצטרפות לקבוצת העדכונים של mynet חיפה >>> https://bit.ly/3yWpXrY