ניסים ביליה אחד מקבלני הבניין הגדולים בחיפה ובצפון רוצה להקים את המוזיאון של הפועל חיפה בסמי עופר וכבר פנה באמצעות גורם בכיר לבעלים של הקבוצה יואב כץ כדי לקבל את אישור לטובת הנושא.
2 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל חיפה
אוהדי הפועל חיפה
גם להם מגיע מוזיאון. אוהדי הפועל חיפה
(צילום: אורן אהרוני)
ביליה: "במידה ויואב שהקבוצה שייכת לו למעשה יעניק את האישור, יהיה מוזיאון מפואר גם להפועל חיפה בסמי עופר".
כפי שפורסם לראשונה ב"מיינט חיפה" לפני מספר חודשים, פרטי הקמת המוזיאון של מכבי חיפה סוכם בעלות של כ-8 מיליון שקלים בסמי עופר.
השבוע אישר הדירקטוריון של חברת האצטדיון את החוזה שנחתם עם נשיא מכבי חיפה יעקב שחר וביום שלישי אמורה המועצה העירונית לאשר גם היא את הקמתו.
2 צפייה בגלריה
רוצה לתרום. ניסים ביליה
רוצה לתרום. ניסים ביליה
רוצה לתרום. ניסים ביליה
(פרטי)
קראו גם: >>
לפני מספר חודשים מיד לאחר שסוכם עם נשיא מכבי שחר על הקמת המוזאון, נעשתה פניה ישירה גם לבעלים של הפועל יואב כץ אלא שזה לא רצה להשקיע כספים לטובת המוזיאון. עכשיו כאמור הבהיר ביליה כי הוא יממן את הקמת המוזיאון.
ביליה: "מכבי לקחו 750 ממ"ר להפועל חיפה יספיק 350 ממ"ר ונעמיד מוזיאון היפים באירופה. במידה ויואב ירצה להשתתף בהחלט יהיה לכבודו ובמידה ולא העלות הכספית לא תמנע העמדת מוזיאון להפועל חיפה במסי עופר".
פנייתו של ביליה ממתינה לתשובת כץ, ובמידה ואכן תתקבל הסכמתו, ייפתח משא ומתן עם ראש העיר חיפה ענית קליש על פתיחת מוזיאון להפועל חיפה בסמי עופר.
בקבוצה טרם קיבלו את הפניה ודובר הפועל חיפה מסר כי: "ההיסטוריה והמורשת של מועדון כדורגל הפועל חיפה, קרובה לליבו של בעלים יואב כץ. לרגל שנת ה-100 של המועדון נבחנים בימים אלו פרוייקטים רבים למען שימור המורשת. בנושא הנ"ל, לא בוצעה כל פנייה ליואב כץ בנושא מטעם אותו אוהד לא בעבר ולא לאחרונה".
כל החדשות והעדכונים במיינט חדשות חיפה.
פורסם לראשונה: 13:46, 09.02.22