בתחילת השבוע הקרוב תנחת בארץ קבוצת הפאר הצרפתית פריז סאן ז'רמן, ובארץ כבר מורגשת ה'מסי-מאניה'. המשחק של מכבי חיפה מול פריז סאן ז'רמן כחלק מליגת האלופות ייערך ביום רביעי, 14.9, באצטדיון סמי עופר בחיפה.
2 צפייה בגלריה
ליונל מסי
ליונל מסי
ליונל מסי בסמי עופר
(צילום: עוז מועלם)
המארחים מודעים להיסטריה הצפויה, ולכן כל פרטי הגעת הכוכב האגדי עם שלל כוכבי הקבוצה הצרפתית נמצאים תחת מעטה של סודיות ואיפול. על פי גורמים המעורבים בנושא אירוחה של הקבוצה הנחשבת לטובה בעולם, ולכל נושא שהייתה בארץ, הם מחויבים בסודיות מוחלטת ומנועים לפרסם כל פרט מהמסע של מסי וחבריו לחיפה.
נושא הלינה של הקבוצה הוא אחד הסודות השמורים כרגע. ל"מיינט חיפה" נודע כי הדרישות של ראשי הקבוצה הועברו למספר רשתות מלונות גדולים בארץ, בהם מלונות דן, והצדדים היו במו"מ לגבי לינת הקבוצה במלון דן כרמל. נכון ליום רביעי בבוקר עדיין לא נפלה החלטה.
עוד נודע כי מנהלי הקבוצה ביקרו במלונות בהרצליה ובנתניה, ורק לקראת סוף השבוע כנראה תתקבל החלטה הסופית איפה תלון הקבוצה. כרגע ברור שכוכבי פ.ס.ז' ישכרו קומה שלמה במלון שייבחר, וזו תאובטח בקפידה על ידי חברת שמירה מקומית, שאמורה למנוע כל מגע עם שחקני הקבוצה, ובעיקר עם הכוכב מסי. ייתכן שהמשלחת וההנהלה ילונו במלון אחר. בכל מקרה מדובר, בשני לילות, שלישי ורביעי ערב המשחק, ולמחרת הקבוצה תטוס בחזרה במטוס פרטי בבעלותה, שיחכה לה בנתב"ג.
גורם הקשור לארגון: "כולם מדברים על מסי, אבל אסור לשכוח שמגיעים איתו כוכבי על כמו ניימאר ואמבפה, שיש להם מעריצים רבים בישראל".

2 צפייה בגלריה
מסי וניימר בסמי עופר
מסי וניימר בסמי עופר
מסי וניימר בסמי עופר בביקור הקודם
(צילום: עוז מועלם)

ניסיון לברר פרטים ברשת מלונות דן נתקל בסירוב, וגורם בחברה בחר שלא להרחיב בנושא.
יצוין כי האופציה של לינה בבית מלון במושבה הגרמנית ירדה מהפרק בשל היעדר אישור איכלוס מתאים למלון. עמותת התיירות של עירית חיפה, בראשות היו"ר יואב רמתי, העבירה מספר הצעות סיור לקבוצה בעיר, אבל בשיחה עם מנהלי הקבוצה הם דחו על הסף כל אפשרות לצאת לסיורים בחיפה.

קראו גם >>>

הקבוצה תצא מהמלון לאימון המסכם ביום שלישי, ולמחרת תגיע לסמי עופר למשחק ומשם תשוב לצרפת. בעמותת התיירות ניסו לברר עם ראשי פ.ס.ז' שמגיעה לחיפה לאחר ניצחון במחזור הראשון בבית על יובנטוס 1:2 מה כמות אוהדים הצפויה להגיע לחיפה, אבל הובהר להם כי אוהדי הקבוצה לא מגיעים למשחק דרך המועדון, אלא בצורה עצמאית, כך שלא ניתן לקבל מספר מוסמך. בעיר מקווים כי כמה מאות אוהדים של הקבוצה הצרפתית יגיעו לחיפה, מה שיתרום גם לאווירה וגם לעסקים. בכל  אופן, לא צפוי מחסור של חדרי מלון בעיר לקראת המשחק.
גם משטרת חיפה נערכת בכוחות גדולים לקראת האירוע, ותאבטח את ביקור הקבוצה מרגע כניסתה לעיר ועד יציאתה לאחר המשחק.