כדי להפיג את המתח לקראת משחק העונה ביום רביעי מול מכבי תל אביב, וגם כדי לקדם פעילות חברתית וקהילתית חיובית, כנהוג במועדון, קיימו שחקני מכבי חיפה יחד עם הצוות המקצועי מפגש מקצועי ראשון עם נבחרת הכדורגל של כפר הנוער נווה עמיאל.
2 צפייה בגלריה
האימון המשותף
האימון המשותף
האימון המשותף
(צילום: כפר נוער נווה עמיאל)

מדובר בפרויקט של עמותת ערכים בספורט יחד עם מינהלת ליגות הכדורגל והמינהל לחינוך התיישבותי.
המפגש במתחם האימונים של מכבי חיפה בבת גלים, החל באימון כושר קצר יחד עם דרור שמשון, מאמן הכושר של מכבי חיפה, ועם שחקנים נוספים. לאחר מכן נערכה שיחה עם השחקנים והמאמן וחולקו חולצות. לסיום זכו בני הנוער מכפר נווה עמיאל לחזות בהכנות ותרגולים של הירוקים לקראת משחק הקבוצה השבוע מול מכבי ת"א, בו תנסה חיפה להדביק את הפער בצמרת.
כל קבוצות ליגת העל והליגה הלאומית משתתפות בתכנית. כך לדוגמה מובילת הטבלה מכבי ת"א את נווה הדסה; בית"ר ירושלים את פנימיית עין כרמית בבירה; הפועל ב"ש תצטרף לפעילות באשל הנשיא; ואילו הפועל ת"א למקווה ישראל; בני סכנין תלווה את כפר הנוער החקלאי כדורי.

2 צפייה בגלריה
האימון המשותף
האימון המשותף
האימון המשותף
(צילום: כפר נוער נווה עמיאל)

קראו עוד:

התכנית מיועדת לנערים בגיל 12-16 המתחנכים וגדלים בכפרי הנוער ובפנימיות, ובין מטרותיהם המרכזיות: פיתוח ערך מסוגלות וחיזוק החוסן הרגשי של הנערים; העצמה והגדלת הפוטנציאל בשאר מרחבי החיים (לימודים, חברה, משפחה), צמצום התנהגויות שליליות ומסכנות (אלימות, סמים, אלכוהול, עישון ועוד); רכישת כלים ומיומנויות לטובת פיתוח יכולות מנהיגותיות, חברתיות וקבוצתיות (ערכי סובלנות); עידוד השתתפות נערים בפעילות ספורטיבית רציפה ועוד.
בתאל גרבי, מנכ"לית ערכים בספורט: "החיבור לכוכבי הכדורגל הוא השראה ודוגמה לנערים ואני מודה למינהלת הליגות ולמינהל החינוך ההתיישבותי על שיתוף הפעולה שאפשר את זה".
מנהל נבחרת נווה עמיאל, דביר קלי: "היה מפגש מרגש, ערכי ומגבש. אני מודה למועדון מכבי חיפה גם החניכים וגם הצוות יצאו עם טעם של עוד ואנחנו מתכוננים לגומלין לארח את הירוקים אצלנו בכפר. כולנו מאחלים בהצלחה לירוקים במשחק השבוע מול מכבי ת"א".