קבוצת שובל שבבעלותו של היזם משה מילר, קיבלה לאחרונה את ההיתר להריסת הבניין הישן ברחוב לוטוס 20 המונה כיום 7 דיירים. בפרויקט לוטוס 20 מתוכנן להיבנות בנין יוקרתי של 6 קומות וייבנו 15 יח"ד חדשות ובהן: פנטהאוז יחיד בקומה כ -160 מ"ר. עם מרפסות בשטח של כ-170 מ"ר, 2 מיני פנטהאוזים מיוחדים וכן דירות 4 ו-5 חדרים.

2 צפייה בגלריה
פרויקט ברחוב לוטוס של שובל
פרויקט ברחוב לוטוס של שובל
פרויקט ברחוב לוטוס של שובל
(הדמיה: שובל)
הבניין יצופה אבן ושיש ויכלול חניון תת קרקעי ופיתוח סביבתי מוקפד ומפרט טכני עשיר. על פי התכנון, בניית הפרויקט יתמשך כ- 24 חודשים. אדריכל הפרויקט: אדריכל אלי ניסן והפרויקט משווק על ידי חברת אתגרים.
סמנכ״ל השיווק והפיתוח העסקי בחברה ישי רוט: "הפרויקט מוקם ברחוב לוטוס פינת צפרירים, הנחשבים מהרחובות היוקרתיים בחיפה, כאשר אנחנו גם החברה היזמית וגם המבצעת, כמו גם של פרויקט היוקרה מצפה אלמוגי, ברחוב סחלב בחיפה, הכולל 7 בניינים עם כ-100 יח"ד, כאשר - כ-90% מהדירות כבר נמכרו".
פרויקט "מצפה אלמוגי", מציע דירות 6 חדרים ופנטהאוזים, כ-140 מ"ר במפלס אחד ובנוסף מגוון דירות של 4 ו-5 חדרים. הפרויקט יכלול גם דירות גן 5 ו-6 חדרים עם גינות ענק, למעלה מ- 150 מ"ר שיכללו: בריכה/ ג'קוזי פרטיים.

2 צפייה בגלריה
ישי רוט
ישי רוט
ישי רוט
(פרטי)

קראו גם:

הרוכשים ייהנו מ-2 חניות פרטיות לכל דירה, חניון אורחים פרטי לשימוש דיירי הפרויקט עם עמדות טעינה לכלי רכב חשמליים, מפרט טכני עשיר ועוד. הפרויקט, מוקם ברחוב הסחלב בשכונת רמת אלמוגי בקרבת, פארקים ציבוריים, בתי ספר ומרכז קניות.
הפרויקט משווק על ידי חברת "אתגרים" בבעלות ארנון נתנאל וירון וינוקור, אדריכל הפרויקט עמיחי אבריל. רוט, מציין כי שובל מקימה פרויקטים נוספים בחיפה ובהם: ברחוב אלחנן 16, ברחוב הנדיב 15 וקרית ספר 13.