החל שיווק דירות במגדלי מילר, מגדלי המגורים היחידים ביקנעם. מדובר בפרויקט יוקרתי ובלעדי, המציע דירות מיוחדות עם לובי מפואר, פארק צמוד וחדר כושר פרטי, חניה תת קרקעית כל הדירות נהנות מנוף אל הטבע.
3 צפייה בגלריה
מגדלי מילר יקנעם
מגדלי מילר יקנעם
מגדלי מילר יקנעם
(הדמיה: צחי וזאנה אדריכלים ואולאין הדמיות)
הדירות של 3-5 חדרים מתאפיינות בתכנון חכם ופרקטי, המנצל את השטח באופן מיטבי. החלונות הגדולים מאפשרים חדירת אור טבעי מרובה.
מדובר במגרש בשטח של 8 דונמים במרומי הגבעה הגבוהה ביותר בשכונת שער הגיא בישוב, כאשר הפרויקט במיקום אסטרטגי, הנהנה מנגישות נוחה לתשתיות, לשירותים מוניציפליים, קרית חינוך וגני הילדים הסמוכים ומוקדי תעסוקה באזור.
הפרויקט מונה 139 יחידות דיור, כאשר אחד מהבניינים מיועד כולו למכירה לשוק החופשי והבניין השני מיועד כולו להשכרה, כאשר קבוצת שובל תנהל את הבניין.

3 צפייה בגלריה
מגדלי מילר יקנעם
מגדלי מילר יקנעם
מגדלי מילר יקנעם
(הדמיה: צחי וזאנה אדריכלים ואולאין הדמיות)

קראו עוד:

אורטל הרוש מנהלת המכירות: "פרויקט הדגל נבנה תחת תכנון אדריכלי ייחודי ומוקפד המציג 2 מגדלי יוקרה בגובה של 19 קומות. בפרויקט 4 סוגי דירות - 3,4,5, חדרים וכן מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים עם בריכות שחיה על המרפסת. הדירות נמכרות במצב גמור עם מפרט גבוה הכולל מיזוג אוויר ומטבח, כמו כן עומד למכירה פנטהאוז יחיד בקומה 19, הכולל נוף 360 מעלות גימורים מלאים ברמה של בית מלון והכולל מטבח, מערכות מיזוג אוויר, ומערכות שמע ובית חכם. הפנטהאוז נפרס על פני 206 מ"ר עם מרפסת בשטח של 150 מ"ר ויימכר במחיר של 8.5 מיליון שקלים.
בנייתה של שכונת שער הגיא הנחשבת למבוססת והיוקרתית באיזור, החלה בשנת 2015. במסגרת תכנית החומש של העיריה שהמוטו שלה הוא מפגש בין הטבע לקדמה, השקיעה העירייה בהקמת מבני ציבור חינוך וקהילה רבים ובהקמת פארק אקולוגי.
ישי רוט, המשנה למנכ"ל קבוצת שובל: "שני המגדלים יהוו את היהלום שבכתר מבחינת העיר. היותה של יקנעם עיר הייטק מחייבת אותנו לסטנדרטים אדריכליים ולבניה איכותית. הדיירים ייהנו מחיי קהילה פעילים, מתקני ספורט ופנאי, וכמובן מהנוף הירוק והמרהיב הפרוש לרגלי הבניין. בנוסף ייהנו דיירי הפרויקט מהכנות לטעינת רכבים חשמליים כאשר לבניין לשיווק יש חניון תת קרקעי. בין הבניינים יהיו מזרקות מים, ומתקני משחק".
לדברי צחי וזאנה אדריכל הפרויקט, תוכנן כך שייווצר מתח של תנועה פואטית בין שני המגדלים המתנשאים לגובה של 65 מ', מעין ריקוד "טנגו". בתכנון מגדלי היוקרה הושם דגש על החוט המקשר בין הבית, המגדל וסביבתו.

3 צפייה בגלריה
מגדלי מילר יקנעם
מגדלי מילר יקנעם
מגדלי מילר יקנעם
(הדמיה: צחי וזאנה אדריכלים ואולאין הדמיות)

קבוצת שובל שבבעלותו של היזם משה מילר הינה מקבוצות הבניה המובילות בישראל, בעלת ניסיון של 36 שנים ומוניטין רב בתחומי הבנייה והיזמות. מאז 1985 יזמה וביצעה פרויקטים מורכבים רבים בתחום הבניה למגורים, מסחר, תעשייה, מגדלי משרדים מוסדות חינוך ומרכזים לוגיסטיים.
לקבוצה זרוע יזמית - שובל מתחמי מגורים בע"מ היוזמת ומתכננת פרויקטים רבים ושכונות למגורים בכל רחבי הארץ וכן זרוע ביצועית - שובל הנדסה ובניין בע"מ. קבוצת שובל הינה בעלת הסיווג הקבלני הגבוה ביותר - ג 5 - וקבלן מוכר של משרד השיכון.
הפרויקט מונה 139 יחידות דיור, כאשר אחד מהבניינים מיועד כולו למכירה לשוק החופשי והשני מיועד להשכרה.