העירייה הציגה לאחרונה תכנון מוקדם (פרה רולינג) של תוכנית מורדות לינקולן - תל אהרון. על פי התכנון ייבנו מתחת לרחוב הרופא באחוזה, ומעל רחוב פרויד, למעלה מ-2,800 דירות, יסללו 2.5 ק"מ כבישים, והשכונה תתחבר לכביש פרויד בשני מחלפים.
1 צפייה בגלריה
מורדות לינקולן:
מורדות לינקולן:
מורדות לינקולן:
(הדמיה מתוך התכנית)
התכנון המוקדם הובא לאחרונה לאישור חברי מועצת העיר לאחר שבעלי הקרקע בשטח התוכנית פנו לבית המשפט ודחקו בעירייה לקדם את התוכנית. לפני כחצי שנה התקיים דיון נוסף בתוכנית, אז הצהירה ראש העיר עינת קליש כי אין בכוונתה לפתח שכונות חדשות לפני התחדשות השכונות הוותיקות.
קליש ציינה כי אומנם התנגדה לקידום התוכנית, אך זו הייתה כבר בהליכים מתקדמים שהגיעו עד לבתי המשפט. "ירשנו את התוכנית, אבל אנו מחויבים לה. אם כבר צריך לעשות שכונה, אז ככה צריך לעשות אותה", ציינה קליש. "זו תוכנית מבריקה שתאפשר לשמור את הוואדיות, מבלי לפגוע ברחובות הרופא ושכונת שמבור, ותוך חיבור השכונה מערבה".
במורדות לינקולן ייבנו 1,704 יח"ד, ובתל אהרון 1,074 יח"ד. העירייה מציינת כי צפויה פגיעה מינמלית בוואדיות, גובה הבניינים לא יהיה מעבר לעשר קומות
על פי התכנון, במורדות לינקולן ייבנו 1,704 יח"ד, ובתל אהרון 1,074 יח"ד. העירייה מציינת כי צפויה פגיעה מנמלית בוואדיות, גובה הבניינים לא יהיה מעבר לעשר קומות, לא צפויים קירות תמיכה, ולא תהיה כל הסתרה לדירות ברחוב הרופא או כל רחוב אחר. התוכנית צפויה כעת לעבור לתכנון מואץ ותובא לאישור מועצת העיר.