צה"ל התיר הבוקר (ראשון) לפרסום שמות של 8 חללים נוספים שנפלו בסוף השבוע בקרבות, 3 מהם תושבי חיפה. בכך עלה מניין חללי צה"ל מתחילת המלחמה ל-485. בין הנופלים: סמ"ר אוראל בשן (20) לוחם בגדוד ההנדסה 603, עוצבת 'סער מגולן' נפל אתמול (שבת) בקרב בדרום רצועת עזה.
1 צפייה בגלריה
סמ"ר אוראל בשן ז"ל
סמ"ר אוראל בשן ז"ל
סמ"ר אוראל בשן ז"ל
(צילום: מתוך הפייסבוק)

בשן התגורר עד לפני כשנה בקרית ביאליק, ועבר עם משפחתו לקריית חיים, הוא בנם של ליאת וצחי בשן, ואחיה של אופק, גדל והתחנך בבית הספר היסודי 'ביאליק' ולאחר מכן בחטיבת הביניים 'אפק', בתיכון אורט ביאליק ולאחר מכן עבר לתיכון 'עמל' בקרית חיים.
אלי דוקורסקי, ראש עיריית קרית ביאליק, פרסם כי ב-6 בנובמבר האחרון הגיע לחופשה ראשונה בביתו מאז נפתחה המלחמה, ואמו ליאת פרסמה בעמוד הפיסבוק שלה 'מיתוגית ליאת': "אמאל'ה אמאל'ה כמה חיכיתי לנשום אותו, כמה חיכיתי לנשק ולחבק אותו! ניסה לעשות לי הפתעה, אבל ידעתי שהיום אני רואה אותו, הרגשה של אמא!! תודה אבא שבשמיים שהחזרת בי נשמתי, החזרת לי את הנשמה שלי הטהורה, תודה ילד שלי שחזרת אליי לקצת אבל מספיק בשביל שאנשום שוב".

קראו עוד:

בתגובה לדברים כתב דוקורסקי: "ליאת לא תנשום עוד את אוראל בנה שנפל בקרב על הגנת המולדת. אני שולח תנחומיי להורים ולאחותו ומבכה יחד עם כל תושבי קריית ביאליק את נפילתו".
הלוויתו של סמ"ר אוראל בשן תתקיים היום (ראשון) בחלקה הצבאית של קריית ים בבית העלמין צור שלום, בשעה 15:00.