מצלמת בטחון שתיעדה תקיפה במהלך יום כיפור הובילה למעצרו של תושב פארדיס שהשתולל ברכבו ברחובות חיפה ותקף עובר אורח. הבוקר (חמישי) הוגש נגד החשוד כתב אישום.
2 צפייה בגלריה
תיעוד התקיפה
תיעוד התקיפה
תיעוד התקיפה
(צילום: מצלמת הבטחון)
תיעוד התקיפה
(צילום: מצלמת הבטחון)


קראו עוד:

המשטרה פתחה בחקירה בתאריך 24.09.2023 עם קבלת תלונה על אדם אשר נהג בפראות ובצורה מסכנת חיים בעיר חיפה. על פי התלונה, אותו נהג לא הסתפק בנהיגה פרועה, וכשאזרח העיר לו על נהיגתו, יצא מרכבו, תקף את עובר האורח באלימות ופצע אותו תוך שמאיים עליו - "אם תגיש תלונה נהרוג אותך".
בעקבות התלונה נבדקו מצלמות הבטחון, ואלו העלו תיעוד של האירוע. בצילום רואים בבירור כי הנהג מגיע לצומת במהירות, נוסע על אי התנועה ברמזור אדום, יוצא עם אדם נוסף מהרכב ותוקף אנשים שניסו לעבור את הכביש.
חקירה אופרטיבית ומאומצת שכללה שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים של חוקרי תחנת חיפה הביאה לחשיפת זהותו של החשוד תושב פוריידיס בן 24, ושוטרי תחנת חיפה עצרו אותו בביתו. הוא הובא לחקירה בתחנת המשטרה שבסיומה נכלא.
בהתאם לממצאי החקירה וחומר הראיות, בית משפט השלום בחיפה האריך את מעצרו מעת לעת, וכאמור היום (חמישי) הגישה נגדו שלוחת התביעות חיפה כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

2 צפייה בגלריה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
מורגשת מתיחות בעיר. ניידת בפעילות
(צילום: ארכיון: שרון צור)

אירוע זה מצטרף לאירוע נוסף ביום כיפור בו עשרות אופנועים נסעו ברחבי העיר, עשו רעש, היתגרו בעוברי אורח וברשותם חלקם נמצאו חומרים דליקים שלא ברור מה התכונו לעשות בהם. הנסיעה ביום כיפור אומנם חוקית, אך נהיגה פרועה היא בניגוד לחוק, ובוודאי שימוש באלימות.