בבית העלמין בקיסריה הובא (שלישי) למנוחה יעקב שחם, איש התקשורת, המייסד והעורך הראשון של עיתון "ידיעות חיפה", שהלך (שני) לעולמו.
2 צפייה בגלריה
טכס האשכבה של יעקב שחם
טכס האשכבה של יעקב שחם
טכס האשכבה של יעקב שחם
(צילום: פרטי)
בטכס האשכבה השתתפו בני משפחה, רבים מחבריו לדרך, ביניהם ראש העיר חיפה לשעבר יונה יהב, ראש העיר חיפה כיום עינת קליש, החוקר פרופ' גבי וימן, איש הספנות משה מנו, נציגי ידיעות אחרונות וידיעות תקשורת, מנכ"ל מוזיאוני חיפה יותם יקיר ורבים אחרים שהכירו את שחם במהלך עבודתו באמצעי התקשורת ופעילותו הציבורית.
ראש העיר עינת קליש ציינה כי שמרה על קשר חם עם שחם שייעץ לה בתחומים שונים. קליש בטכס: "יעקב, התכוונתי להגיע אליך בשבת עם הדברים שאתה אוהב מהמסעדה בחיפה. אתגעגע לעצות החכמות שלך. לא תמיד הסכמנו אבל תמיד היה מעניין לשמוע את הניתוח המבריק שלך לדברים".

2 צפייה בגלריה
יעקב שחם
יעקב שחם
יעקב שחם
(צילום: ראובן כהן)

קראו גם:

פרופ' גבי וימן מאוניברסיטת חיפה סיפר על היכרות רבת שנים עם שחם. פרופ' וימן: "יענקל'ה, הגעתי אליך ברגל, אני גר לא רחוק מבית העלמין בקיסריה. אנו מכירים 50 שנה. יענקל'ה היה צעיר מקרית ים עם השכלה חלקית שטיפס עוד ועוד והגיע לאן שהגיע בזכות התמדה ונחישות. הכרנו במשרד פרסום שפי ומאז שמרנו על קשר הדוק. שחם היה קוצני מבחוץ, רק למעטים, הוא נתן לראות כמה הוא רך וטוב לב הוא בפנים. לא תמיד הסכמנו אבל נהנינו מהויכוחים והחלפת הדעות. אמשיך להגיע ולבקר אותך. תחסר לכולנו".
פורסם לראשונה: 16:44, 18.04.23