המשטרה פתחה בחקירת מותה של אישה בת 33 תושבת הקריות שנהרגה לפנות בוקר (שבת) ברחוב אלנבי בחיפה. הנרצחת, אודיה גבאי, אם לחמישה מקרית אתא.
1 צפייה בגלריה
מי ירה לעבר החנות בשוק?
מי ירה לעבר החנות בשוק?
נעצרו מספר חשודים במעורבות בירי
(המחשה: shutterstock)
קראו עוד:

במד"א התקבל דיווח על אישה שנפגעה באירוע אלים סמוך לשעה 05:00 בבוקר. פרמדיקית מצאו בזירה אליה הגיעו את האישה במצב אנוש, העניקו לה טיפול ראשוני והיא פונתה לבית החולים רמב"ם.
למרות הגעתה לבית החולים, לא צלחו מאמצי ההחייאה והצוות הרפואי נאלץ לקבוע את מותה של האישה.
במשטרה מעריכים כי האישה לא הייתה מטרת הירי, וכי במועדון התפתח סכסוך שהוביל לאירוע האלים במסגרתו נפגעה בשוגג האישה.
חקירת המשטרה נמשכת. המשטרה עצרה מספר חשודים במעורבות בירי.
יונה יהב התייחס לרצח ואמר כי יש לתגבר את מספר השוטרים והניידות בעיר, ולהחזיר לפעילות את סיירת הביטחון העירונית שפעילותה הופסקה בחמש השנים האחרונות. "עם שובי לתפקידי ביום שני הקרוב אפעל בנחישות להשיב את הביטחון האישי לתושבי חיפה ואורחיה. אדרוש מהמפכל והשר לביטחון פנים להשיב את כמות השוטרים והניידות שקוצצה באופן דרמטי בשנים האחרונות, על מנת לפעול ביד קשה כנגד תופעת הנשק הבלתי חוקי המסתובב במקומות הבילוי וברחבי העיר, אשר הוכנס לחיפה על ידי גורמים עבריינים מחוץ לעיר".
לרה צינמן, יו"ר ארגון משפחות נרצחים ונרצחות: "הארגון מתרעם על אוזלת ידה של המשטרה שאינה עושה די כדי להילחם באלימות הקטלנית בחברה האזרחית, ועל גורמי הממשל שלא שעו לאזהרות על פגיעה בחפים מפשע. הארגון מביע צער עמוק על הירצחה של האישה הצעירה, אם לילדים, ליד המועדון בחיפה. זוהי הוכחה נוספת לכך שנשק חם טומן בחובו סכנה גדולה לציבור וזוהי תוצאת הרת האסון של ההתחמשות המואצת ללא בקרה וללא פיקוח".