מאבק ארגון העובדים של עיריית חיפה מחריף ובארגון מבטיחים צעדים נוספים שיינקטו מידי יום. במסגרת צעדי המחאה, בארגון החנו בחניית ראש העיר עינת קליש משאית זבל.
4 צפייה בגלריה
משאית זבל בחניה של קליש בעירייה
משאית זבל בחניה של קליש בעירייה
משאית זבל בחניה של קליש בעירייה
(צילום: פרטי)

4 צפייה בגלריה
משאיות זבל חוסמות את הכניסה לעירייה
משאיות זבל חוסמות את הכניסה לעירייה
משאיות זבל חסמו (ראשון) את הכניסה לעירייה
(צילום: פרטי)

יו"ר ארגון העובדים אמנון עידו: "בשל המשך התנהלות העירייה בדרך של נקיטת צעדים חד צדדיים והפרה בוטה של ההסכמות אליהם הגיעו הצדדים נאלץ גם היום ארגון העובדים לנקוט בצעדים ארגוניים אשר יילכו ויחריפו עד להשבתה כללית מחר וככל שהעירייה תמשיך בהתנהלותה הפוגענית כלפי העובדים".
בארגון העובדים מוסיפים כי במהלך היום ייערכו אסיפות הסברה נרחבות לעובדי העירייה וכן לא יחולקו דוחות חנייה ברחבי העיר. בנוסף, שיבושים צפויים בשירותים העירוניים.
בארגון אומרים כי הם תקווה כי "צעדים אלו יעירו את הנהלת העירייה וישיבו אותה לדרך ההתנהלות הראויה".

4 צפייה בגלריה
אמנון עידו ועינת קליש
אמנון עידו ועינת קליש
אמנון עידו ועינת קליש
(צילום: נחום סגל)
הציבור צפוי להרגיש את השלכות סכסוך העבודה בעירייה כבר מהיום (שני) וביתר שאת מחר. הפגיעה תהיה כתוצאה מאסיפות שמקיים הוועד עם העובדים שייעדרו מעבודתם ולא יוכלו לתת שירות לתושבים. דוחות חניה שאינם מחולקים תגרום לאובדן הכנסות לקופת העירייה ובסדר הציבורי. פגיעה משמעותית נוספת עלול להיות כאשר לא ייאספו פחי האשפה ברחובות ופעילות גני הילדים ובתי הספר תשובש.
נכון להיום, קליש שבה וטוענת כי אין בכוונתה למלא אחר בקשות ארגון העובדים, שלשיטתה אינו מתוך רצון להטיב עם העיר או העירייה אלא רק עם תנאי העובדים.

4 צפייה בגלריה
פח שהפך חזיר בר
פח שהפך חזיר בר
שירותי התברואה יושבתו?
(צילום: מיינט חיפה)

קליש: "הוועד לא נלחם על שירות לתושב, אלא על שירות לאלו שהוא חפץ ביקרם. מזה שבועיים ועד עיריית חיפה מכין את הקרקע לשביתה איטלקית בטענות שעתיד העיר והשירות לתושבים יפגעו עקב אי עמידתה של הנהלת העירייה בהסכמות שהושגו בבית הדין לעבודה. חשוב לי להסביר לתושבי העיר איך מנסים להנדס לכם את התודעה. ראש הוועד אמנם מלין על פגיעה ביכולת התפקוד של עובדי העירייה במתן שירותים עירוניים, אך בפועל מנסה לקדם רק אג׳נדה אחת והיא שידרוג עובדים על בסיס פרסונלי בלבד ולא על בסיס מקצועי️. אז מה נשאר???? הרצון לשדרג את הקרובים לצלחת".
קראו גם: >>